Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wibra

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2011 om 13:02
Ik zag bij de Wibra haarelastiekjesdiadeems vier of vijf voor € 1,49. Lijkt me leuk als elastiek in poppenbroekjes, in plaats van dat witte directoire elastiek. Het is wel strakker dan de gewone elastiek van de fourniturenkraam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2011 om 13:39
ja, ik ben ook al heel lang op zoek naar oranje. dit was er bij ons in groningen ook niet.
ik hoop dat het nog komt als het herfst is.
zo'n aparte kleur is oranje toch niet
Groetjes Petra

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2011 om 21:06
Hoikes
Ik heb ook de nieuwe kwaliteit gezien bij <<<wibra.
Het is iets duurder en naald 3-3?5 het kost inderdaad 1,69 euro dacht ik
maar er zit wel dacht ik 460 meter op.
Heb ook eens die rondbreinaalden gekocht,ze hebben wel goeie punten
de dure versies hebben ook soms problemen met de aanhechting.
Ik ga ze zeker testen en laat mijn ervaring ermee dan weten.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2011 om 21:25
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik hoopte bruin, geel en oranje te vinden, maar geel en oranje was er helemaal niet en het bruin was zo donker dat het zwart leek.

Hier lag ook geen oranje, geel wel, maar dan de babyversie. En inderdaad, het bruin was enorm donker. Er stond een mevrouw naast me te kijken naar zwart en die dacht eerst dat dit de juiste kleur was, tot haar man ()het echte zwart ernaast hield. Toen zagen we allebei dat er maar heel weinig verschil in zat.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 15:18
Ik heb vandaag 1 bol wit, zwart en 3 verschillende paars gehaald. 1 Kleur paars kende ik niet, de anderen komen altijd van pas.
Geel en oranje hadden ze hier ook niet.
Haaknaalden en rondbreiers in overvloed maar aan de haaknaalden waag ik me niet meer nadat ik een dikke jaap in mijn vinger had en zodoende dagen niet kon haken
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 21:30
Oranje heb ik nog nooit bij de Wibra gezien, maar wel bij Zeeman!  Weet niet of ze het nu hebben, want ik vermijd voorlopig even de wol-winkels! 
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 09:31
Is de kortingsactie van 25% alleen op de Saskia? Of op alle wolsoorten van de Wibra??
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 10:28

Volgens mij alleen op Saskia, die ligt bij ons ook in een aparte bak met 25% korting erbij. De rest van het garen ligt ergens anders in de winkel.

Vandaag heb ik nog gauw 2 bollen blauw gescoord die ik niet eerder heb gezien, niet dat hele lichte en ook niet het hele donkere, ertussenin zeg maar. Kobalt heet dat geloof ik.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 14:31

Daar was ik ook naar op jacht, maar die was alweer weg

Bij ons ligt alle wol in een wandhoge kast en daar hangen allemaal bordjes met 25% korting op. Dus mij is het onduidelijk of het alleen de Saskia betreft of alle wol.

Ik heb net nog even online in de folder gekeken: het gaat alleen om de Saskia.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 15:39

Bedankt voor jullie antwoorden. Dan hoef ik nog niet hals over kop naar de Wibra. Er komt vast nog wel een keer een andere actie waar de andere wolletjes ook korting hebben. En anders gewoon voor de normale prijs. Zo duur is het allemaal niet. 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 18:34
Inderdaad, alleen de Saskia is in de aanbieding. Ik kocht afgelopen week een bol paars gemeleerde, maar moest daar het volle pond voor betalen, ook al is de prijs daarvan nog niets te hoog
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns