wie heeft dit breipatroontje |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Juli 2013 om 22:54 |
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb helaas niet de beschrijving, maar ik wil wel even zeggen dat ik het heel mooi vind.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ongeveer zo'n deken heb ik, gebreid door mijn grootmoeder lang voor de oorlog. Ik geloof dat ik ergens zo'n patroon gezien heb, ik ga zoeken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
helaas niet te zien
|
|
![]() |
|
Mamaeer ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
ziet er inderdaad erg leuk uit!
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
jaaaaaa zie t nu ook!
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ik heb hem gezien op pinterest,maar ook zonder patroon helaas
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
zag je m toevallig bij. blij dat ik brei?
daar krijg je bij bestelling van t garen t patroon zag ik |
|
![]() |
|
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
ja maar probleem is ik woon in egypte daar komt niets aan en ik wil alleen maar het patroontje hebben misschien dat iemand die toevallig heeft
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ach ja nu je t zegt, weet ik t weer, luxor
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Oh, Lidwina die is prachtig !
![]() |
|
![]() |
|
Leuk hè, en dan zo'n oud ding. Op een gegeven moment had ik genoeg van het steeds maar weer repareren. De vierkanten zijn nl aan elkaar genaaid, dus regelmatig ging iets stuk. Nu ligt hij in de kast. Ik ben bang dat hij na mij bij het vuil wordt gezet. Met een beetje geluk gaat hij dan naar de kringloop.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Waarom doneer je hem niet aan een textielmuseum? Dan hebben zij het probleem van telkens oplappen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik wist niet dat zoiets kon. Zal eens informeren, ben toch nog altijd van plan er eens naar toe te gaan.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik ben lang geleden in het Tilburgse textielmuseum geweest. Er was toen een Beatlestentoonstelling en ze hadden de lappen van de jurken van toen weer geweven. Ik moet er ergens op zolder nog één hebben. Later ben ik nog eens geweest voor een tentoonstelling van breisels. Ik was weg van het gebreide behang.
Je kunt ze mailen of ze interesse hebben. Of anders zijn er misschien requisiteurs van films of tv series die hem willen hebben. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
wat een mooi dekens moet ik zeggen.echt een appart patroontje.
|
|
![]() |
|
Voor de liefhebbers. Ik heb het patroon. Het stond in een Duits handwerkboek. Gekocht indertijd bij Tchibo (koffie). De druk is van 1978. Het heeft ook in een Nederlands blad gestaan. Dat heettte Handwerken. Later is dat weer samen gegaan met Ariadne. Het Nederlandse patroon heb ik dus niet, wel het Duitse.
Magtelt ik ga eens informeren bij Het Museum voor de Vrouw in Echt, Limburg, of ze geïnteresseerd zijn. Ben er ooit geweest, was erg leuk.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
oh Lida mag ik het patroon van je het is echt mooi
|
|
![]() |
|
Bibie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 325 |
ik heb ook eens gezocht en ben hiere bij uitgekomen
http://www.sirdar.co.uk/designs/babiesDesigns/shawlsblankets/1903 maar ik denk dat het patroon vooral uit een boekje komt, Sirdar genaamd. misschien met een mailtje ernaar te versturen dat je meer info kunt verkrijgen. groetjes Bibie |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |