Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie kan me helpen?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie kan me helpen?
    Posted: 21 Juni 2011 om 13:14
Als je eenmaal weet hoe het moet, wil je niets anders meer. En inderdaad, ik heb het ook via you tube geleerd en daar laten ze het heel duidelijk zien. Succes
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 10:13
Als je het een paar keer oefent, doe je het "blindelings".
Het is een heel fijn begin. Ik denk er al helemaal niet meer bij na.Maar het kan ook met twee lossen, maar dan kan je het niet zo lekker "dicht "aantrekken.
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 08:50

inderdaad even naar youtube en magical ring crochet intikken en het wordt heel mooi uitgelegd.

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2011 om 23:05
ik kwam er ook niet uit en ik heb toen gewoon 1 losse gehaakt dan lukt het ook.miss kun je dat eens proberen.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2011 om 23:04

www.youtube.com/watch?v=WLuSVyKvoUg

 

 kijk hier even op. daar zie je precies hoe je de magic loop doet.

succes

Back to Top
Butterfly1979 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 17 Juni 2011
Status: Offline
Points: 62
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2011 om 22:32

Hallo,

Wij willen een patroon haken van kleine bloemetjes. Nu hebben ze het hier over een Magic Loop.
Wij dachten dat je dan normaal start met een lus, dan twee losse en hierin zes vasten haakt.

Alleen op de beschrijving staat hetvolgende:

Voor een dicht midden, zonder zichtbare opening.
Stap 1: Sla de draad een maal om uw vinger.
Stap 2: Haak de eerste steek u in de lus die u bij stap 1 gemaakt hebt.
Stap 3: Laat de lus van uw vinger glijden. Trek het draadeinde zachtjes aan om het midden te sluiten....

Nu lopen wij hiermee vast... Die draad om de vinger leggen gaat nog, maar hierin kun je geen steek haken, want die vallen allen los..
Wat doen we verkeerd??? Wie kan ons verder helpen???

Groetjes,
Butterfly1979
PS Het betreft het patroon van Kleine hartjes en kleine bloemetjes van crea-me.nl

Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns