Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwie kan me uitleggen hoe......

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan me uitleggen hoe......
    Posted: 17 Juni 2010 om 20:55

Hoe plaats ik een foto? Wie wil mij dat uitleggen. Als ik het goed begrijp moet je geen foto uit je afbeeldingen gebruiken. Vind het leuk om ook eens een foto te plaatsen maar het is me tot nu toe niet gelukt. Vind het ook zo leuk als jullie het doen, dus wil ook iets terug kunnen doen. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Alvast bedankt!

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 21:57
als je een berichtje schrijft dan kun je als je dat hebt via picasaweb een foto plaatsen met het rondje recht boven het schrijfveldje.
heb je dat niet dan zou je via de site www.fotopocket.nl een foto op het web zetten en dan in het tekstveld de link kopieren.
je gaat dan naar fotopocket. klikt op bladeren en zoekt op de comp de foto. dan klik je op nu uploaden. dan zie je de foto in beeld verschijnen met verschillende mogenlijkheden eronder. je moet dan de 2de kiezen waar bij staat:IMG-code voor forums 1: . dat kopier je en plak je hier in de tekst. zo gauw je de tekst plaats komt de foto tevoorschijn.
ik hoop dat het je zo lukt.
 anders gewoon even roepen/
Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2010 om 18:58
Dank je wel Esther! Het is gelukt! Alleen is de afbeelding nog erg klein. Heb een berichtje geplaatst bij creaties over babyslofjes. Maar ben blij dat het in ieder geval gelukt is!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns