Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan mij helpen drops97-7

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
miranda_67 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda_67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan mij helpen drops97-7
    Posted: 21 Februari 2013 om 16:27
hallo iedereen ik heb een vraagje over een drops patroon 97-7
ben met het rechter voor pand begonnen maar zit al gelijk vast er sta brei 2 nld in ribbel ga verder in tricot st en brei tegelijker tijd 2 st langs de midden voor st in ribbel
wat vet sta snap ik dus niet en kan het nergens vinden  alvast bedankt
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 16:38
Als ik de foto bekijk zou ik de naald breien in tricotsteek en de 2 laatste steken (die in het midden komen, waar je later de rand op haakt) in ribbelsteek breien...
Is me ook niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn... 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 16:40
Ik denk zoals Sonjake. De 2 steken middenvoor in ribbelsteek breien. Ik denk dat ze het zo uitdrukken om je duidelijk te maken aan welke kant die ribbel zit, zodat je je niet vergist en het aan de zijnaad zou doen. Succes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
miranda_67 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miranda_67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 16:41
bedankt voor je snelle reactie ik haalde dat er ook uit maar toch snapte ik hem niet helemaal dus ga maar doen wat jij zeg bedankt
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 21:31
Schrijf anders de helpdesk van drops aan (staat bij het patroon met een doorklik link). Zij behoren toch het juiste antwoord en oplossing te hebben :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns