Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie kan mij helpen??

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie kan mij helpen??
    Posted: 23 Juli 2011 om 10:18
Van 11
Van 11
Van 11
Wie kan mij vertellen welke kanten ik aan elkaar moet zetten. Ik heb de lappen precies zo genummerd als op de foto's van Jessica Tromp maar ik snap het echt niet.Ik neem aan dat tussen nr 2 en nummer 9 de hals zit maar verder is het abacadabra voor mij. De poncho ligt al geruime tijd nutteloos op tafel en ik zo hem graag mee willen nemen op vakantie.Wie weet raad.Van 11
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 11:28

Misschien, als je het zo doet, je hebt 2 rechthoekige lappen.???? Als ik het zo zie op de foto. Al die nummertjes die je nu hebt, zou ik ook geen eind aan weten. Misschien kan je hem even vastzetten op deze wijze, zoals hieronder.  Want het is ook zonde als je hem niet mee kan nemen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 17:01

Irene,ik heb eerst een tijdje zitten staren naar je tekeningen,ik snapte het eerst nog niet maar ineens viel het kwartje. Ik heb hem nu in elkaar genaaid.Maar hij is veels te lang en dan moeten er eigenlijk nog franjes aan. Maar het principe snap ik nu.Misschien kan ik een ander er blij mee maken,die een stuk langer is.Ik ga voor mijzelf maar een korter exemplaar breien. Moet toch bezig blijven.

bedankt voor je reactie,snap nu de bedoeling.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 17:58
koop op de markt een stuk kaaslinnen, das supergoedkoop en dat kun je op jouw maat knippen, heb je een beetje houvast bij het breien.
lydia wijsbroek
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 18:25

bedankt voor de tip. Ga ik zeker doen. Mijn dikke wintertrui is ook af,ik zal hem bij creaties zetten,ik ben tevreden dat het mij gelukt is om hem netjes in elkaar te zetten,maar hij is ook te groot..Ik maak toch een proeflapje maar w.s.moet ik toch een kleinere maat nemen want mijn breiwerk (vooral met dikkere naalden) wordt altijd groter. Maar dit is pas mijn 2e kledingstuk (de poncho) en aldoende leer ik,dus vind het niet heel erg hoor.Ik weet nu dat ik echt op moet letten met de maat.

groetjes Frea.

Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 18:42
Ik ben heel lang  jammer dat ie nu te groot is. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns