Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan mij helpen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan mij helpen
    Posted: 21 Augustus 2011 om 15:59
ik ga kijken of ik het patroon kan vinden . Dan kijk ik gelijk naar jouw probleem
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 15:54
Ik denk niet dat dat gaat lukken. Alle andere dingen kun je wel veranderen in je profiel, maar je inschrijfnaam niet. Dan zul je je opnieuw moeten aanmelden onder een schuilnaam. En vragen of Renske je er helemaal uit wil gooien onder deze naam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josephine View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 30 Juli 2011
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josephine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 15:46
Mutti, het is inderdaad een patroon van landleven. Ik vind
het erg jammer dat ik het dekseltje niet af kan maken.
Nog een vraag: hoe kan ik mijn volledige naam van het
profiel afkrijgen?
Josephine
J.NoordmansvanGils
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 14:42

is het een patroon van landleven ???

 

Back to Top
Josephine View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 30 Juli 2011
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josephine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 11:59
Ik kom even terug op het haakpatroon van het
jampotdekseltje.Bij de 21e toer staat:
1st.1l** 2st.,1l, in een boogje, 1st.. 1;, in een boogje, 1
st. 1l,1v, 2l, 1v, 2l 1 v, 1l. steeds maar komma,s. eris
niet uit te komen.welke boogjes wordt bedoeld?
Bij de 22e toer hetzelfde probleem . Je moet 10 keer 1 st.
en 1 l in een boogje, maar ik heb geen 10 boogjes.
Is er iemand die hier uit kan komen?
Bij voorbaat dank.   Josephine
J.NoordmansvanGils
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 12:21
Als je trui af is ben je geen beginner meer, dan ben je een lichtgevorderde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
juud23 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2011
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer juud23 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 20:00

Dames bedankt, het is me nu geheel duidelijk.

Zoals jullie merken ben ik dan ook echt een beginner! Nogmaals bedankt, kan ik weer verder...

Groetjes Juud

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 12:00
Lijkt me heel duidelijk, nu
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 22:29
Je moet alleen minderen aan de kant van de hals. En dan eerst 2 steken minder, een naald niet minder, dan 2 minderen, dan niet minderen en dan 1. In totaal dus 5 steken minderen aan de zijkant langs de hals.
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
juud23 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2011
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer juud23 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 22:17

Hallo Lies,

knap dat je dit soort dingen kan ontcijferen haha. Ik leer het nog wel.

Toch nog voor de duidelijkheid; ik moet aan elke zijde 2 s afkanten en dan 1s en volgens het patroon hou ik op een gegeven moment 8 s over. Dus neem ik aan dat ik doorga met 1s afkanten tot ik aan de 8s ben?

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 21:59
..
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 21:59

Hoi,

Ik ben ook maar beginnend breier, maar heb in de voorbije week een gelijkaardig iets "ontcijferd"!
Ik denk dat je aan elke zijde twee keer twee steken moet afkanten, en dan nog 1 keer 1 steek.

succes!

Lies

Back to Top
juud23 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2011
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer juud23 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 21:53

Hallo Fien,

 

dank voor je reactie. Als ik het dus goed begrijp dan heb ik dus 2x 20 steken over en dan telkens aan het begin en einde van de 30 reeds afgekante steken, kant ik nog 1 steek af - of zijn het er 2?

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 18:28

Je hebt nu aan 2 zijden een aantal steken over. Die brei je apart verder: de steken voor de ronding, minder (of kant je af) aan het begin en einde van de 30 die je al afgekant hebt.

Hoop dat je er iets van begrijpt, laat anders maar weten.

Succes

Back to Top
juud23 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2011
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer juud23 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 18:18

ik ben een beginnend breier en begrijp het patroon niet goed, hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik ben bezig met het achterpand en mij patroon zegt nu: "voor de hals de midden 30 s afkanten. Dan voor de halsronding in elke 2e nld 2x telk. 2s en 1x1 s afk"

Nu begrijp ik de 30 s afk, maar dan .....???

 

Hoop dat iemand me kan helpen.

groeten Juud

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.305 seconden.
Lang Yarns