Wie wat bewaard, die heeft wat! |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Oktober 2015 om 15:16 |
Moet je kijken wat ik tussen m'n hobbyspullen heb gevonden.
Nou die is al een jaar of 15 oud. Ik wist niet eens meer dat ik die nog had. Maar nog helemaal nieuw en in de verpakking. Alles zit er nog bij, ook de studs . Ben zo blij, want hij komt goed van pas. LEUK!!!! Studs-nieter (of hoe noem je dat?) |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen flauw idee wat dit is en waar het voor dient.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leukkkkkk kun je ook armbanden mee maken tegenwoordig wist je dat!!
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja leuk hé! Ook leuk voor schoenen....bv linnen schoenen. En kleding, tassen enz.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een gelukkie!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben het met je eens .
Was gisteren op zoek naar een borduurloep voor een dame van 95 die op de handwerkclub zit Haar dochter heeft een veel te moeilijk handwerk gekocht . Alles overhoop gehaald maar kon de loep niet vinden ,wel mijn doos met oude antieke engelse kantklosjes en een poppenjurkje dat ooit door mijn moeder gebreid is voor mijn pop coby . Ik heb geen kleindochters mijn zusje wel ik zal eens vragen of zij er nog belangstelling voor heeft . Je zou het haast inlijsten |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ja dat is ook een goed idee voor schoenen Marileen en tassen en kleding en en oh ideeen genoeg dus lol niet meer wegleggen nu
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |