Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie weet....

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie weet....
    Posted: 07 November 2013 om 20:27
Wie weet of dit patroon:
er ook in het nederlands is????
Ik vind het zo mooi, maar voor mij niet duidelijk!
Groeten Jo
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 09:01
Er schijnt een Duitse vertaling te zijn, maar ik kan niet ontdekken hoe je daar aan kunt en er is een videofilmpje van deze cowl. Duurt wel 20 minuten!!! Er hebben heel veel mensen deze cowl gemaakt op Ravelry, misschien vind je daar meer informatie.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 09:07
en waar heb je dat filmpje gevonden???
Groeten Jo
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 09:35
Staat aangegeven bij de tekst in de jou link. Hier
 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 09:36
maar deze is toch niet moeilijk na te maken of zie ik het verkeerd, het is steeds 2 recht 2 averecht en steeds met 2 kleuren werken, want als je goed kijkt zie je op de foto's niet de binnen kant, als je foto's uitprint kan je zelfs de kleuren na breien, ik kan het verkeert zien hoor, maar als je even opzoek hoeveel steken je bij een col moet hebben en dan een even aantal steken neem moet het te doen zijn
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 09:51
Je hebt gelijk, ik kom er wel uit denk ik....
Dank je wel
Groeten Jo
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 12:12
Originally posted by rosaa rosaa wrote:

maar deze is toch niet moeilijk na te maken of zie ik het verkeerd, het is steeds 2 recht 2 averecht en steeds met 2 kleuren werken, want als je goed kijkt zie je op de foto's niet de binnen kant, als je foto's uitprint kan je zelfs de kleuren na breien, ik kan het verkeert zien hoor, maar als je even opzoek hoeveel steken je bij een col moet hebben en dan een even aantal steken neem moet het te doen zijn
Als ik het goed lees verspringt het 2re-2av deel iedere keer en daartussen zitten dan 2 naalden recht
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 12:38
ja volgens mij ook, maar volgens mij als ik het goed gezien heb blijven de 2 recht en averecht wel recht onder elkaar doorlopen, volgens mij verspringt dat niet
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 12:40
o ja wel dat verspringt wel sorry, ik heb nog is goed gekeken en het verspringt wel degelijk
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns