Wie wil er een leuk patroon |
Reageer |
Autheur | |
Julia 2812
Newbie Lid sinds: 09 Augustus 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Augustus 2013 om 11:03 |
Het is olie de olifant
Met foto's bij de uitleg een super simpel patroon. Stuur mij een mailtje met jou email en dan krijg je hem in je mailbox. Het is een gehaakt patroon en in het Nederlands . Alvast veel plezier. Als je een foto wilt helaas ik kan maar geen foto's op de site plaatsen het lukt niet. Tips of vragen zijn welkom.Super |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
We kunnen jou geen mail sturen want je hebt je email niet geplaatst achter het "vlindertje" bij jouw members profile. Je moet niet je email op het forum zelf zetten in verband met allerlei reclame.
|
|
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je even kijkt bij even voorstellen dan kan je lezen hoe je je e.mail adres zichtbaar kan zetten voor de andere hobbydozen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat.
Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Ik heb dit er even uit gehaald, want het is nogal een roman geworden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
hahahaha ja dat schijnt hier nogal eens een probleem te zijn maar dit is handiger idd.
|
|
petra1982
Hobbywonder Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk zeg, dat je een patroon hier aanbied!
Ik heb zelf al een heleboel, dus deze keer sla ik over, maar hartstikke top! |
|
Groetjes Petra
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
ollie is hier van harte welkom, dus stal hem maar neer bij ons ennee...bedankt
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |