Wie wil?: Hobbydoos Omslagdoek A Long! :) |
Reageer | Pagina <1234 27> |
Autheur | |||||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
even een filmpje op you tube zetten, corry! kunnen we weer wat bijleren! |
|||||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
ik doe misschien ook mee, even kijken hoe de sokken van hema vorderen, want die wil een volle sokkenlade... ben aan het derde paar en ze staat bij elke steek te hijgen in mijn nek, gaat iets vlotter als ze op school zit, dus even afwachten of hier nog iets "bij" kan...
|
|||||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
ik vind het alleen al leuk om dit topic te volgen, zonder eventueel mee te doen ;-))))) super Magtelt en Jipske!!!!!!
|
|||||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|||||
Liesbeth49
Duizendpoot Lid sinds: 14 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 244 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Lijkt me een dapper plan, misschien doe ik wel mee.
|
|||||
|
|||||
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Hier staan ze al,zo heb ik het geleerd. |
|||||
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik doe ook mee ik zal wel een gaatje vinden
|
|||||
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
leuk idee, als jullie meer weten hoor ik het graag. Wil graag de ideale wrap hebben. |
|||||
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|||||
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Wow Corry, super! Ik heb het filmpje bekeken. Echt goed om te doen zo. Ik ben net begonnen met een kabelnaaldje, maar vind het niet vervelend. Maar dit is het proberen waard. Het wordt natuurlijk wel lastiger als je een kabel hebt die breder is en je bijv. 4 of 6 steken moet overzetten. Maar het is een super idee! |
|||||
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|||||
Corry R
Post Options
Thanks(0)
|
||||
met meer dan twee steken kruisen is het niet te doen,dan heb je kans ,dat je steken te snel weg glippen.Maar met een of twee gaat het uitstekend. |
|||||
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
hallo dames, leuk dat jullie dat gaan doen zelf iets ontwerpen,,ik ben benieuwd naar alle nieuwe sjaals/ omslagdoeken/stola's/wraps. ik zou graag mee doen maar ben al met een omslagdoek/stola bezig en dan nog eentje maken ....................nou nee.maar ik vind het wel heel leuk om dit te volgen,
|
|||||
GROETJES HESTER
|
|||||
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik ga er ook eens over nadenken om mee te doen.
|
|||||
Groetjes Teunie
|
|||||
GuAnita
Groupie Lid sinds: 22 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
oehhhh die zijn mooi! :) de nummer 3 spreekt me nu het meest aan :) maar
komt dat door de kleur??? ;) Ik denk dat ik graag nummer 3 wil proberen, al zal nr.1 het snelst/makkelijkst gaan ;) |
|||||
|
|||||
griet
Hobbywonder Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
hallo lijkt mij leuk ik doe mee , maar wel nr 1 de gehaakt gr grietje |
|||||
Corry R
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik ben een beetje melig,maar ik ben al klaar Ik heb er nog wat liggen,gemeen he?? |
|||||
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Geef nou maar toe, Corry, dat je vanaf het moment dat ik deze op het forum heb gezet geen oog meer hebt dichtgedaan en snel aan de slag bent gegaan! hi hi hi |
|||||
|||||
Corry R
Post Options
Thanks(0)
|
||||
SSSSTTTT,niet verder vertellen hoor!!,Maar is het de bedoeling,dat we ook zelf kiezen?? En hebben jullie een tijdslimiet? Ik ben.nl net aan twee grote projecten begonnen,en ik wil zo af en toe toch wel slapen. |
|||||
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik wacht op jullie gebreide versie
Ben net begonnen met de wrap en moet zeggen die breit lekker weg De gehaakte zou ik voor nr 1 kiezen maar moet even wachten hoe mijn handen zich houden Als dat goed gaat (haak nu kleine dingen ) Dan denk ik die ook te maken. Ook nog even kijken wat ik (of dochterlief) bij de Wibra kan scoren |
|||||
groetjes Marlan
|
|||||
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik ga dit topic wel volgen, maar of ik eraan mee ga doen is nog de vraag. Ik ben op aanraden van mijn dochter en buurvrouw zelf aan het proberen een ami te maken. Of het wat wordt is nog afwachten
|
|||||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|||||
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Het is absoluut geen aangenomen werk dames! Je mag kiezen wat je gaat maken, dus of haken of breien en als je zelf geen patroon hebt, kun je kiezen uit 1 van de 4 gehaakte en wij maken 1 patroon voor de gebreide versie. Ik kan er zelf ook niet veel aan werken (een paar pennen per dag), dus we leggen er geen druk op qua tijdsbestek of iets dergelijks. Het is gewoon leuk het met elkaar te doen en er op het forum over te praten, dus een beetje het samen werken aan hetzelfde project gevoel Wanneer willen jullie beginnen? Wat denken jullie van 1 maart a.s.? |
|||||
|||||
breijoke
Hobbywonder Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Ik ben nu met een meebreideken bezig, in maart starten is voor mij oke
|
|||||
Reageer | Pagina <1234 27> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |