Wie wil?: Hobbydoos Omslagdoek A Long! :) |
Reageer | Pagina <1 24252627> |
Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pippie wat een tegenvaller. je kan gelukkig wel breien. beterschap
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
WAT VERVELEND ZEG. MAAR WEL MOOI DAT NU NET HET PROJECT BEGINT. HEB JE GELIJK WAT TE DOEN. BETERSCHAP OEPS SORRY IK ZIE DAT IK HOOFDLETTER TYPE. |
|
|
|
breijoke
Hobbywonder Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pippie Sterkte met je knie, je hebt nu wel tijd voor te breien, maar het valt natuurlijk niet mee. |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pippie Heel veel sterkte,wat vervelend,je kan inderdaad nu volop breien maar ik denk dat je liever minder had gebreid. Had je niet vreselijk veel pijn,als je zaterdag al gevallen bent? Je bent wel een taaie dame. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Arme Pippie, goed rust houden, hoor, dan geneest het het beste. Kun je dan wel reizen naar de hobbydoosdag van Corrie? Of zit je dan nog in het gips?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, Magtelt, nooit aan gedacht dat dit elkaar zou overlappen.
Ik heb, toen ik dit las, even een héél lelijk woord gezegd. Het gips moet 5 weken zitten, dus dat wordt wel heel spannend. Zou ik met een week alweer kunnen lopen? Ik ben er bang voor, en vind dit eigenlijk nog erger dan het hele verhaal op zich. Dit wordt nu dus een groot "misschien " Bah! |
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjee,wat een tegenvaller,zal wel lastig zijn,met zoveel gips. heel veel sterkte,en niet al te veel breien hoor!! Krijg je misschien weer iets anders. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach meis, sterkte hoor en misschien komt er nog een oplossing voor de meeting bij Corrie, gun ik je van harte !!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte Pippie, wat een toestand!
We gaan duimen dat je heel snel herstelt |
|
mel4
Newbie Lid sinds: 23 Februari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
|
hi pippie
heel veel sterkte en beterschap
grtz mel
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, we sluiten deze af en gebruiken het andere Hobbydoos Omslagdoek a Long topic voor het bespreken van onze vorderingen en het stellen van vragen!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pippie veel beterschap toegewenst ,een geluk je kan toch haken en breien
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het zal je nog tegenvallen, Pippie, ik mocht helemaal niet lopen op een gebroken enkel en dat was één breukje. Die regel telde alleen voor middelbare en oudere dames vanwege de botontkalking. Dus het was 6 weekjes rolstoel, krukken en rijdende bureastoel boven. De trap nam ik zittend, soms nog met een kat op schoot, en en mandje met handtas, boek etc.
Als je niet naar Corrie kunt komen, hop ik in de lente wel op het treintje naar jou toe. Maken we er een minihobbydoosdag van. Na mijn galblazersconcert. |
|
wat rozengeur. |
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
groetjes Marlan
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Mooooooi, ik krijg meteen spijt dat ik turquoise heb gekozen en geen paars of lila.
|
|
wat rozengeur. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw, hij is prachtig
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Wen370
Hobbywonder Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi!!!
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh prachtig! Echt heel erg mooi. Ik heb expres geen paars gekozen, omdat ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaren in een paars tik leef! Vandaar nu heel resoluut voor antraciet gekozen. En die is ook mooi hoor. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
issie niet erg zwaar om te dragen Marlan en ik heb niet alles gevolgd maar wát heb je er voor gebruikt en hoeveel?? Sorry dat ik 8erloop maar dat zijn m'n griepbrains ;-)))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij is schitterend geworden
|
|
|
|
Reageer | Pagina <1 24252627> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |