Wie wil mij helpen |
Reageer |
Autheur | |
Tsameni
Newbie Lid sinds: 24 Januari 2023 Locatie: Herentals Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Februari 2023 om 11:22 |
Dank zij jullie hulp heb ik muis Fie,volledig kunnen haken. Ik ben nu aan een konijn begonnen,maar geraak niet uit de steken voor de poten te haken. Crochet 9ch with white yarn. Continue working around the chain ,beginning from the 2nd ch from the hook Rnd 1 scin the next7 st,3 sc in last st,turn,scinnext6 st(18) Rnd 2 (inc)x2 times,scin next4st,(inc)x5times,scin next4st(inc)x3times (28) Alvast opnieuw dank jullie wel Groeten Tsameni |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ge moet dus een ketting van 9 steken haken.
een vaste in de eerste 7 steken, dan in de volgende (= laatste steek van de ketting) 3 steken haken (om een bocht te maken) en dan moet ge aan de onderkant van die ketting verder haken : vaste in de volgende 6 steken (en dan hebt ge er waarschijnlijk nog 2 over waar ge niks moet mee doen in de 1ste ronde) toer 2 meerderen 2 keer dan volgende 4 gewoon vaste,dan 5 keer meerderen dan 4 vaste en tenslotte in de laatste drie steken ook meerderen. |
|
Tsameni
Newbie Lid sinds: 24 Januari 2023 Locatie: Herentals Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel,maar dat lijkt mij niet gemakkelijk.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tsameni
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte dank je wel. Groetjes Tsameni |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je de opzetlossen met een haaknaald van een half maatje meer haakt, zie je de lussen aan de onderkant heel goed en dat is makkelijk bij het insteken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |