wie wil Sam en Thomas de trein |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
pralinda ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb een geweldig brei-patroon van Thomas trein toegestuurd
gekregen, maar zoek nog een haakpatroon, (voor als het breien me niet lukt!) Iemand iets op computer staan? ![]() |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hier ook intresse
dank u bij voorbaat IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Irmadejonge ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Status: Offline Points: 23 |
Ik zou ook heel graag het patroontje ontvangen. Ik zou hem graag voor mijn neefje van 1 jaar willen maken.
Alvast bedankt!! groetjes Irma |
|
![]() |
|
@@fke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
Zou ik ze ook mogen hebben?? Hartstikke bedankt alvast!
gr. @@fke |
|
http://haakmuts23.hyves.nl
30% gaat naar Villa Joep: www.villajoep.nl |
|
![]() |
|
pralinda ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 41 |
Ha, super-deal gemaakt met mijn man: hij daagt me uit om
Thomas toch te breien en hij gaat hem dan in elkaar zetten! Nu is nog de vraag wie het meeste plezier eraan gaat beleven? Maar ik ga het dus toch proberen, zijn veel onderdelen, maar geen te moeilijke opdrachten. Ik ga de uitdaging dus aan! |
|
![]() |
|
martie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 100 |
Zou ik misschien ook het patroon van iemand mogen ontvangen, mijn neefje vindt Thomas echt super. Groeten en alvast bedankt Martie. |
|
![]() |
|
Spook50 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Juni 2013 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 13 |
Hallo Maaike,
Heb je nog een patroon van Sam de brandweerman. Mijn kleinzoon is er gek op. Ben al lang op zoek. Gr. Spook50
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
wil mij ook aanmelkden voor sam de brandweerman alvast bedankt
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Mag ik ze ook aub bij voorbaat dank van mijn kleinzoons
|
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik zou de patronen ook graag willen ontvangen, kan ik eens kijken of het breien me net zo goed afgaat als het haken
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Heel spijtig dames: Dit is een kooppatroon en mag niet zo weggegeven worden. het breipatroon van Brandweer Sam is van Alan Dart. Hobbydoos kan hierdoor grote problemen krijgen. Hij is in het verleden (dit is een oude topic) wel geruild, maar dit mag hier niet met kooppatronen.
Je kunt ook op zoek gaan naar een Woman's Weekly, July 28, 1998 daar stond hij destijds in.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
bedankt voor de tip van het blad en was vast niet de bedoeling om problemen teveroorzaken
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |