Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie wilt dit gezin helpen?

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 20:17
gestemd
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 21:03
Ook van mij heeft dat kindje een stemmetje gekregen.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 22:47
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 01:46
ook gestemd

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 12:51
ook gestemd
groetjes Thea
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 13:23

Oh,verschrikkelijk!!!

Ik ben zelf een kindje verloren (compleet andere situatie),en vind het verschrikkelijk te lezen dat ook deze ouders door die hel moeten gaan...Ik wens ze heel erg veel sterkte toe daarvoor!!!!!Er komt dan zoveel op je af,daarbij nog de 'boze buitenwereld' en dan hoe ga je verder...

Maar zover is het nu nog niet,hij leeft! Heb zelf een kleintje van ook ongeveer 7 maanden..Moet er niet aan denken hem te verliezen....

Ik vind dat deze mensen het echt verdienen om de prijs te winnen!!!!!!!! En heb dus natuurlijk ook gestemd!!!!!!!

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 13:54
Mijn stem is ook gedaan, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 15:14
gestemd
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 19:34
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Oh,verschrikkelijk!!!

Ik ben zelf een kindje verloren (compleet andere situatie),en vind het verschrikkelijk te lezen dat ook deze ouders door die hel moeten gaan...Ik wens ze heel erg veel sterkte toe daarvoor!!!!!Er komt dan zoveel op je af,daarbij nog de 'boze buitenwereld' en dan hoe ga je verder...

Maar zover is het nu nog niet,hij leeft! Heb zelf een kleintje van ook ongeveer 7 maanden..Moet er niet aan denken hem te verliezen....

Ik vind dat deze mensen het echt verdienen om de prijs te winnen!!!!!!!! En heb dus natuurlijk ook gestemd!!!!!!!

Wat verschrikkelijk, lijkt mij het ergste wat er is.  bedankt voor het stemmen.

 

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 19:35

iedereen alvast heel erg bedankt,

het blijft spannend, mochten jullie nog mensen weten de wllen stemmen, geef deze link dan gerust door.

 

 

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 23:03

Is ook vreselijk...Dit topic houd me ook de hele dag al bezig! Het doet me veel verdriet te weten dat andere ouders dit mee gaan maken (onze situatie was anders,mijn dochter is tijdens mijn zwangerschap overleden..Met 7 maanden).

Zal morgen proberen om opnieuw te stemmen! En de link doorsturen!!! Deze mensen verdienen het om te winnen! Al is het alleen maar om de mooie/bijzondere herrinnering!

Back to Top
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2010
Locatie: Egypt
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 09:02

hoi

wat een geluk heb ik weet niet waarom maar kan ieder dag opnieuw stemmen en soms lukt het zelfs 3 keer

alle stemmen tellen mee toch

Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 09:38

mai316 wouw! ik kan maar 1 keer per pc stemmen, ben alle pc's in mijn omgevng afgegaan om te kunnen stemmen

 

nicole teg, wat erg.

bedankt dat je nog eens wilt stemmen, ze verdienen het nderdaad om te wnnen vandaag gaat de kleine weer onder het mes, ivm een hart operatie via de lies.

 

we hopen dat dit goed gaat.

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1229
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 13:20
Gestemd, hoop dat hij wint.
Annemarie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 13:55
vaker stemmen lukt niet . Ik krijg dan de melding : u heeft al gestemd .
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 14:15
alsa ik het goed heb gedaan heb ik ook voor hem gestemd hoop dat hij het gaat worden Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 14:20
We kunnen echt maar 1 keer stemmen. MAAR WE ZIJN MET ZOVEEL HOBBYDOOSJES. S.V.P. Allemaal stemmen graag. Dank U.
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 16:57
Ja hoor, gestemd, Dylano gaat winnen, ik weet het zeker!
Beetje haakverslaafd
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 17:03
Gestemd
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 17:03
pppfffff

ik kreeg ook al het berichtje u heeft al gestemd

verdorie toch en ik had het nog zo graag gedaan

sorry hoor
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.512 seconden.
Lang Yarns