Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie zijn er nog wakker

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie zijn er nog wakker
    Posted: 10 Juli 2012 om 00:44
wie van jullie zijn er nog wakker, wie is net zo moe als ik en slaap toch nog steeds niet, maar ik ga nu toch maar is slapen denk ik, weltruste
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 10:20
ik ken dat probleem, ik slaap meestal maar 5 uurtjes en af en toe haal ik het even in en doe een dutje 's-middags, ze zeggen dat voor de leeftijd normaal is, dus daar doen we het dan maar mee


WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 10:22
Soms ben ik op dat uur ook nog wel eens wakker, maar ik verplicht mezelf om rond 23u de pc uit te zetten. Veiligheidsmarge voor mezelf Embarrassed
 
Maar ik ken dat gevoel, moe zijn, niet in slaap geraken (kan ik meestal behelpen door nogmaals een warme douche te nemen en direct in bed te kruipen), dat leuke hazeslaapje over de middag (zelden, maar niet minder leuk)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 11:54

Volgens mijn man kan ik niet inslapen doordat ik bezig ben tot ik naar bed ga. Volgens hem zou ik eerder moeten stoppen met breien, haken, computeren en even afkicken van alle bezigheden!!!! Ik weet niet of het werkt, want ik heb geen "tijd" om het te proberen, want dan moet ik eindelijk naar bed!! Groetjes, Lida

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 13:19
toch is jouw man wel verstandig hoor Lida, hij heeft wel gelijk. Maar ja, die tijd he.
 
Ik word tegenwoordig om 04.30 wakker.......gewoon wakker!!!!!
Val ik daarna in slaap voor 1 of 2 uurtjes ben ik zo beroerd als een kat......is dat ook de leeftijd????
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 13:31
Die man van mij is veel te verstandig Marlies. Dat is soms knap lastig!  En wat dat vroeg wakker zijn en leeftijd betreft? Ik heb geen idee. Maar het is altijd een gemakkelijk argument. Groetjes, Lida
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 13:53
Nou, ik ben nog een paar jaartjes jonger Marlies, en ik ben meestal ook om 5.15 of zo wakker.
Als ik daarna weer in slaap val ben ik ook echt gammel.
Maar ja, wat kun je om 5.15 uur in de ochtend al doen?
Zal wel gebeuren als je boven de 40 bent dan denk ik :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 14:02
jose wat zeg je nou ???????   wat kun je al doen om 5:15u hihihihi we komen altijd tijd te kort, dus je weet toch wel wat je zo vroeg moet gaan doen LOLLOLLOL.
het vervelende er aan is dat ik nu zo moe ben en nu wel wil gaan slapen, maarja daar heb ik nu natuurlijk geen tijd voorWacko
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 14:17
Mocht ik fris en monter wakker worden om 5u15, ik zou het wel weten hoor!!!Big smile Haken, haken en of misschien een beetje haken. poetskarweitjes moeten wachten tot iedereen wakker is, maar met haken kan ik muisstil zijn Approve
Alleen, ik heb mijn uurtjes slaap nodig Confused anders ben ik een wrak
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:02
Als ik 's avonds wakker lig, dan spelen er allerlei wollekleuren en patronen door mijn hoofd, dat heeft niets te maken met het laaste werkje voor het slapengaan, maar met de nieuwe plannen waar ik al mee bezig ben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:05
Als ik zo vroeg wakker ben ga ik er ook niet uit, ik heb gewoon mijn uren nodig. Het maakt niet uit of ik om 10.00 uur plat ga of om 01.00 uur. ben er gewoon weer (wat op zich ook wel prettig is Wink).
 
Ach 'het zal wel een fase zijn' denk ik dan maar.....LOL
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:05
ik ken dat ook ik heb een hel leuk pakje bijna af.en nu spook er alweer een nieuw patroontje in mijn hoofd.en welke kleur ik het wil maken nog geen idee,vervelend want je blijft wel een paar uur wakker,
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:08
Blijkbaar is dit een gekend probleem bij vele hobbydoosjes!!!
 
Het 'hobbydoos-syndroom'!!!!! LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:38
hahahahaha hobbydoos syndroom, zooooo herkenbaar, ik ben nu het konijn aan het afmaken (ach gut wat zielig) en dan wil ik de vliegen gaan maken, ik ben nu al zo met de kleuren bezig
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:39
Originally posted by doortje doortje wrote:

jose wat zeg je nou ???????   wat kun je al doen om 5:15u hihihihi we komen altijd tijd te kort, dus je weet toch wel wat je zo vroeg moet gaan doen LOLLOLLOL.
het vervelende er aan is dat ik nu zo moe ben en nu wel wil gaan slapen, maarja daar heb ik nu natuurlijk geen tijd voorWacko
 
Haha zo'n antwoord had ik wel verwacht Elma!
Maar ik sta dan meestal nog niet op, veel te vroeg, blijf maar wat draaien in bed dan totdat ik zo'n pijn in mijn rug heb dat ik er vanzelf uitga :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:43
ja soms zou ik ook wel een nieuwe rug willen haken, lijkt me geweldig, als mijn rug dan weer opspeelt gewoon even uithalen en weer een nieuw stukje haken en tadaaaaa geen rug pijn meer
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 16:46
Dat zou nog eens fijn zijn!!!!!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 17:00
Originally posted by doortje doortje wrote:

ja soms zou ik ook wel een nieuwe rug willen haken, lijkt me geweldig, als mijn rug dan weer opspeelt gewoon even uithalen en weer een nieuw stukje haken en tadaaaaa geen rug pijn meer
 
Nou!!! Wat dat hobbydoos-syndroom toch allemaal met een mens kan doen hé!!!LOLLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 17:31
ja en kijk is hoe soepel de rug van zo'n knuffel is, en dan heb ik het nog niet eens over de armen en benen, paal dansen wordt dan een makkie LOLLOLLOL
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 17:40
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns