Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wiebeloogjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wiebeloogjes
    Posted: 06 Juni 2011 om 23:42
Gekocht bij Xenos: wiebelooggjes. Voordeel van deze oogjes als je ze vergelijkt met die van de HEMA is dat je een velletje van de achterkant verwijdert en dan plakken ze al. Al zal het misschien niet erg stevig zijn en ze zijn zeker NIET geschikt voor hele kleine kinderen. Ze zijn in 2 maten te verkrijgen per maat in een zakje. Ze kosten geloof ik € 0,99 per zakje. De oogjes hebben oogleden en wimpers erop getekend in meerdere kleuren
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 07:49

ik heb ze laatst ook gezien maar laten liggen omdat ik het zelf niet handig vind omdat ze zo eraf zijn.

of je moet ze ergens voor gebruiken dat toch maar in de kast of op de plank staat.

 

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 08:24
Ik heb die van de Hema gebruikt dit weekend. Het velletje kreeg ik er niet afgepulkt, dus heb ik er een druppeltje secondenlijm op gedaan en toen het vastgeplakt. Ben benieuwd of het blijft zitten.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 08:26
Zit er bij die van de HEMA dan een velletje op? Ik gebruik so wie so altijd een druppeltje lijm omdat er volgens mij geen velletje op zit 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 11:18
Er zit wel een velletje op maar is er heel moeilijk af te krijgen

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2011 om 13:21
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Zit er bij die van de HEMA dan een velletje op? 




Weer wat geleerd

Bij Heutink had ik ze ook gekocht en dacht dat er wel een velletje opzat, bleek na een kwartier bekijken, pulleken en noem maar op er echt geen velletje op zat, dus dat kan ook Drupje lijm gebruikt ik sowieso, wel of geen plakkertje.
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2011 om 16:30

Was vandaag bij de Xenos en heb de wiebeloogjes ook meegenomen, wat voor lijm gebruiken jullie dan, gewoon hobbylijm?

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2011 om 17:19

Ik denk bij die wiebeloogjes sowieso altijd dat het waarschijnlijk niet blijft plakken. Hoe is jullie ervaring daarmee? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Kan ik ze ook kopen bij de Xenos en dan eventueel vastmaken met hobbylijm.

Ik vind het maken van leuke oogjes altijd lastig, de oogjes maken toch het gezicht.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns