Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wiebeloogjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
maikl10 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 September 2011
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maikl10 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wiebeloogjes
    Posted: 24 September 2011 om 13:11
Gekocht bij Xenos: wiebelooggjes. Voordeel van deze oogjes als je ze vergelijkt met die van de HEMA is dat je een velletje van de achterkant verwijdert en dan plakken ze al. Al zal het misschien niet erg stevig zijn en ze zijn zeker NIET geschikt voor hele kleine kinderen. Ze zijn in 2 maten te verkrijgen per maat in een zakje. Ze kosten geloof ik € 0,99 per zakje. De oogjes hebben oogleden en wimpers erop getekend in meerdere kleuren
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 18:16
Handig en niet duur. Je kunt knuffels in een waszakje wassen, mocht het oogje dan loslaten lijm je het met textiellijm weer vast. En voor die prijs mag er best wel eens eentje zoekraken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 08:43
Ik heb bij die van de Hema me suf gezocht naar een plakvelletje, maar inderdaad, dat zit er niet op. Met secondenlijm plakken ze ook wel gelukkig...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns