Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wielen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wielen
    Posted: 22 April 2016 om 13:30
Als je voertuigjes haakt, zou je die plastic rondjes uit de cappuccino pads van DE kunnen gebruiken voor de wieltjes. Ik heb ze tijden gespaard om er iets creatiefs mee te doen, maar kwam niet verder dan een gevuld koekje of een gebakje. Het leek me leuk om elk rondje om te haken en daar een slappe pop van te fabrieken, maar het komt er niet van. Mocht er iemand in mijn buurt zijn, die de plasticjes willen hebben, roept U maar, ik heb emmers vol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2016 om 00:01

Zitten er zo van die gaatjes in of is het volledig volle plastic? Want ik weet niet hoe die er uit zien.
Misschien dat je ze kan gebruiken zoals die bliklipjes dan en boodschappentassen maken. Een nieuwe rage ontketenen Magtelt.

Eén voorbeeld maken en ze komen smeken voor die plastieken dingskes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2016 om 12:26
Er zit een soort rastertje in en dan juist zó, dat je er niet in het midden een as doorheen kunt steken. Maar als het gehaakte voertuig toch niet hoeft te rijden, kun je ze wel mooi voor wielen gebruiken. Je zou inderdaad een heleboel van die omgehaakte rondjes kunnen gebruiken om een tas van de maken. Of ze gebruiken als poten voor poppenmeubilair. Bijvoorbeeld die bank met hond voor papieren snotlapjes. Die ik erg leuk vind, hoewel ik liever een kat had gezien. Als je daar een poppenbank voor Barbie van wilt maken.

Ik ben net de zolder aan het ordenen, Annie Kondo zou over haar nek gaan, want veel afval komt er niet uit. Maar ook die plasticjes gaan terug achter de schotten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns