Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wil bij liddl

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wil bij liddl
    Posted: 02 Februari 2011 om 11:34
volgende week, veel soorten wol bij liddl, wel prijzig vind ik
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2011 om 11:48
Als ze er maar zijn en geen fabeltjes gelijk de rest
Back to Top
Liesbeth49 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbeth49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2011 om 18:32
Dank je voor de tip.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2011 om 19:38
Op de Nederlandse site staat niets over garen... Misschien alleen in België verkrijgbaar?
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2011 om 12:12
Ja alleen in Belgie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2011 om 11:55
In de folder van Liddl staat vanaf donderdag 10 februari: breiwol, breiboeken, breinaalden en naaispullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 10:30
Hebben jullie ervaring met het aanbod van de Lidl?

Moet er apart voor rijden, dus dan hoop ik niet voor niets te gaan. Of kan ik beter mijn slag slaan bij de Wibra?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 11:01
Heel verschillend, wij hebben twee Liddl's, soms is het op de eerste dag bij de een al "uitverkocht", terwijl je de week daarop bij de andere nog een heleboel vindt. Je zou, voor je gaat rijden, je filiaal even kunnen bellen en vragen of ze wol hebben. Meestal is het een aparte kartonnen display, dus dat moeten de vakkenvullers wel opgemerkt hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 12:26

Ik heb even op de site van de Lidl opgezocht wat er a.s. donderdag te koop is, HIER kun je het zien

Helemaal naar onderen scrollen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 12:33
Ik heb de breiboeken even vergroot, ik heb ze niet, tenzij ze net als bij Zeeman een andere voorkant hebben. Donderdagmorgen vroeg dus Ton de auto induwen en spoorslags naar de Lidl in Zuid (en de Action die ernaast ligt) en anders terug langs de Lidl bij het Kanaal. Voor die prijs maakt het niet uit of ik ze al heb, dan bewaar ik ze wel voor een beginnende breister.

Hè was het maar vast donderdag, de woensdag met voetbalwedstrijden wil ik wel overslaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 12:53
 Nog 1 nachtje slapen.  Jij boft maar met zoveel winkels in de buurt. In het dorp waar ik woon heb je niet 1 winkel die maar iets van wol,naalden, etc. verkoopt. Komt wel binnenkort 1 hobbywinkel. Ik heb al 2 maanden(sinds mijn gebroken pols) niets meer gekocht.Ik ga wel a.s.vrijdag voor 1 weekje naar Duitsland. In Winterberg kan ik alle kleuren wol kopen,dus ga mezelf even uitleven.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 13:02

Ik breng morgen de kinderen om 8.20 naar school en vlieg vervolgens door naar Lidl. Snel alleen de garen, naalden en boeken kopen die ik wil en dan door naar mijn cliënte, waar ik 8.45/8.50 moet beginnen!

De rest van de weekendboodschappen doe ik 's middags als de kids naar school zijn. Maar ik durf niet tot de middag te wachten met het kopen van wol en naalden, soms vliegt het weg, soms ligt het er een week. Daar kun je geen pijl op trekken

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 13:40
Ik met morgen werken, maar misschien heb ik er in mijn pauze tijd voor. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 13:42
Freja, kom toch naar Apeldoorn verhuizen, gezellig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 14:37
Met jou in de buurt lijkt mij dat erg gezellig. Ga zeker proberen om op de hobbydoosdag te komen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 16:19
Ze waren om een uur of drie de dozen aan het opensnijden van de wol, wisten niets van boekjes. Ze dachten dat de schappen tegen de avond vol zouden zijn. Dan maar morgenochtend proberen. En stennis maken als alles al uitverkocht is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 18:18

heb net even de folder on line bekeken... Die boekjes zou ik wel eens willen zien, misschien dat ik er deze week nog naar kan gaan kijken...

sokkenwol zie ik niet op de folder, magtelt, welke had jij gekocht dan? Ik zie wel dat niet elke regio dezelfde producten heeft, dus dat zou het ook kunnen zijn, hé...

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 22:15
Vlgens mij was het een kliekje van de vorige wolverkoop, rood/oranje/roze gemêleerd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 08:01

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Vlgens mij was het een kliekje van de vorige wolverkoop, rood/oranje/roze gemêleerd.

 

ja, zou kunnen want deze keer zitten er geen bij hier...

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 08:11

Nee hoor, dat klopt, geen sokkenwol dit keer

Ik ben er klaar voor, ik ga 8.15 weg en om 8.25 ren ik door de Lidl

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns