Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wil dit even met jullie delen..

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wil dit even met jullie delen..
    Posted: 03 November 2011 om 16:22

IK BEN EEN DUIZENDPOOT!!!!

Moet heel eerlijk toegeven dat ik weinig gemaakt heb als groupie zijnde

toch wil ik alvast een klein dingetje showen.

Beertje Elisa..

Voor in de schoen van mijn meisjes, hij is nog niet af en er komt er nog 1tje bij.

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 16:50
Heel erg leuk,
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 16:52
mooi gemaakt

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 16:58
Die is wel heel leuk zeg.  Mag ik mijn schoentje ook komen zetten, 'k heb net een paar nieuwe laarzen gekocht.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 17:29

@bloemenvrouwtje,  da wil je zeker ook een grote beer hahaha deze is gemaakt voor maat 17 tot 26

 

haha

zal eens kijken of ik het partoon her op kan zetten, ik heb het van een foto af gemaakt en op mijn beeldscherm vergroot en overgetrokken

 

 

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 17:38

Hier is hij dan, voor de dames die m willen

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 18:05
wow sint heeft een paar goede knutselpieten zeg!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 18:43
Originally posted by kris85 kris85 wrote:

@bloemenvrouwtje,  da wil je zeker ook een grote beer hahaha deze is gemaakt voor maat 17 tot 26 Zo groor nu ook weer niet hoor, maatje 37

 

haha

zal eens kijken of ik het partoon her op kan zetten, ik heb het van een foto af gemaakt en op mijn beeldscherm vergroot en overgetrokken

 

 

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 19:09
Wat een gezellig beertje is dat geworden. 
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 19:28

dank jullie dames,

ben er ook fier op

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 20:47
Erg leuk, groetjes, Lida
Back to Top
Daantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 08:12
Wat schattig zeg

groetjes daantje
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 09:25

Dat worden oooh's en aaaah's bij de schoenen... Pas maar op dat piet hem niet mee neemt, hihi

Ontzettend mooi!!!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 11:10
Wat leuk en mooi! Inderdaad leuk als schoencadeau. Dat zal ik hier niet doen, dan weet de jongste meteen dat ik sinterklaas ben .
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 22:12
hahaha carlaeleline dat is lastig ze zijn hier nog een beetje te jong om dat door te hebben en als ze slapen zien ze het toch niet
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 16:59

Dat sint nicolaas kon breien en haken wist ik al lang. Daarvoor komen hier genoeg creaties langs voor 5 december en afgelopen jaar had Marco een gehaakte surprise. (dat krijg je als je vrouw van handwerken houd en jouw loodje trekt)

Maar dat hij ook nog zo handig was met de naaimachine wist ik niet. In de gaten houden die sint. Wie weet hoe veelzijdig hij nog meer is. Oh ja, bij ons op school verzint de sint de meest geweldige spelletjes. Dubbel en dwars genieten altijd als de bovenbouw sint viert.

Wat ik hier allemaal mee wil zeggen? Dat ik verliefd ben op het beertje natuurlijk. En gefeliciteerd Duizendpoot!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns