Wil ik teveel? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Januari 2014 om 15:08 |
Oeps, wil ik teveel tegelijk? Ik vrees van wel. Ik doe nl.:
1. mee met de Crochet 2014, een deken haken waarbij je elke week een stukje aan haakt, 2. dan ben ik ook nog bezig om een deken te breien, 3. dan wil ik nog een breirol breien, 4. ik heb een prachtige deken gezien van oa verschillende granny's, heb daar geen patroon van gevonden maar wil die toch proberen te maken (als vloerkleed denk ik) 5. én dankzij die laatste wil ik nu opeens ook allemaal granny's maken. 6. Tja en dan zou ik eigenlijk ook wel weer wat met mijn kralen willen doen. Zucht, en dan heb ik nog héél veel gezien dat ik wel zou willen maken. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Join the company !
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach meid welkom thuis hihi
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herkenbaar😀
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel nee je doet niks teveel....... leuke afwisseling..........
(zucht zo herkenbaar)
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
elizabethh
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook met heel veel dingen tegelijk bezig, en kan het niet laten...
Maar eind vorig jaar werd ik daar wel een beetje 'gek' van. Sommige dingen lagen maar te liggen, de jeu was er inmiddels af en iets nieuws weer interessanter. Toen ben ik begonnen met een weekplanning voor handwerken. Klinkt misschien gek en streng, maar bij mij werkt het als een tierelier... Elke week komt er iets af, en de grote projecten vorderen stukje voor stukje. Daarnaast is de keuze beperkt tot een paar werkjes per week. Iets om te breien, iets om te haken, iets om te borduren en soms iets om te quilten. Als je het leuk vindt, kun je eens op m'n blog kijken.... http://busybessy.blogspot.nl/search/label/deze%20week
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
is er dan zoiets als 'teveel' bij ons ?
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook met 2 dekens bezig en dan heb ik een hele lijst met wat ik allemaal nog wil haken. Ben 3 weken geleden ook nog begonnen met het breien van een col, ... Dus hier is het niet anders.
Ik heb wel als goede voornemen om op tijd te beginnen aan een kadootje of iets voor de feestdagen en om alles eerst af te maken voordat ik met iets nieuws mag beginnen. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
zooooooooooooooooooo herkenbaar , en nee je wilt niet teveel. Je hebt gewoon plezier in wat je doet en dan wil je alsmaar meer.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ahh ik herken dit ook zo goed , als ik aan iets bezig ben dan wil ik al aan een ander ding beginnen pfff moeilijk hoor om mezelf af te remmen !!!
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig ben ik niet de enige dus :-)
|
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee hoor! Is perfect normaal, iedereen doet dat zo!
.... Of dat is toch wat ik mijn man wijsmaak wanneer hij grommelt over de ettelijke breiwerkjes her en der |
|
Groetjes, Tineke
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jongens ik verdien een pluim, vind ik zelf. Hoef alleen nog maar de kerstgroep af te maken en dan heb ik niets meer dat niet af is, behalve wat verstelwerk. Er zitten wel een hele boel dingen in mijn hoofd om mee te beginnen, maar nu even streng zijn.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het zelfde probleem,
moet nodig een vest afmaken, maar door allelei komt er gewoon niet van. |
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel herkenbaar. Ik heb ook van alles iets liggen. Maar ik mag van mezelf 's avonds pas beginnen met hobbiën als het huis aan de kant ligt. Ik doe kinderopvang aan huis dus t moet wel netjes zijn. Werkt bij mij heel motiverend om te poetsen .
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, en dan heb ik ook nog een prachtige sjaal gezien, koop het patroon nog maar niet, want dan wordt ik hoteldebotel, zou dan ook aan alles tegelijk willen beginnen. Maar ik ga nu wel op pad voor garen voor de breirol en voor de grannies:)
Tja en dan heb ik hier nog veel onaf liggen van andere hobbies, zoals beren om te maken, miniaturen, kralenwerk. |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben zo gelukkig,dacht dat ik de enige was die meerdere dingen tegelijk onder handen had maar dan valt het nog mee En daar ben ik blij mee. Laten we maar lekker genieten van wat we doen en allemaal veel plezier van wat je ook doet
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook ik wil zoveel maken
en heb al van alles liggen wat nog niet af is en begin elke keer ergens anders aan dus ook ik heb er last van alles is ook zo mooi om te zien dat je het wilt gaan maken doe wat je leuk vind zou ik zo zeggen veel handwerk plezier voor dit jaar toegewenst met vriendelijke groet nia |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |