Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

winterlaarzen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: winterlaarzen
    Posted: 22 Augustus 2012 om 16:30
Whiehoe, de mussen vallen dood van het dak, maar ik heb vanochtend al weer nieuwe winterlaarzen gekocht. Zoals jullie weten heb ik 'lastige voeten', dus de kejs is enorm beperkt. Schoenmaat 37 is vaak maar 1 paar van voorradig, dus het was zaak vroeg toe te slaan!

Heb gekozen voor half hoge laarsjes, met een hakje... Kleur is een mengelmoes je van beige, taupe en grijs. Als accentkleur is bruin gebruikt. Kan ik er weer even tegenaan...

Hebben jullie al winterdingen ingeslagen?
Back to Top
emilyvanleemput View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Mei 2012
Locatie: the Netherlands
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emilyvanleemput Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 16:42
helemaal eens met het maatdilemma
heb ik nou ook altijd: zie ik eindelijk leuke schoenen staan, zijn ze niet in mijn maat te koop Unhappy

Happines is the key to succes
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 17:16
Feli Ieke! Leuk s dat als je goed kan slagen :)
Ik heb recent "hakken" schoenen gekocht waar ik eindelijk goed op kan lopen na mijn beenbreuk, heerlijk hoor om weer zo nu en dan op palen te staan hihi.
Verder ga ik morgen naar de zeeman om garen te halen voor een wintervest of zo.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 18:11
Ik ben reeds bezig een wintermodelletje te breien uit de nieuwe Lang boek.
Met de hitte van de laatste dagen ligt het nu toch wel stil.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 18:13
schei uit over lastige voeten
ik heb maat 33/34
ja echt waar!!
 
vind dan maar eens leuke laarzen als je ook nog eens volslanke (lees dikke) kuiten heb!!
 
Ieke fijn voor je dat je goed geslaagd ben!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 18:22
ik heb me onlangs 2 paar schoenen gekocht (alles was versleten Wink) dus ik in die winkel van die en die wil  ik passen , had die man daar een hele hoop schoenen bij (merk rieker) in mijn maat (40) Ik maar passen , wat bleek nu .... met 21kg te vermageren heb ik 1 schoenmaat minder , dus kon die arme man alles terug gaan wegbrengen LOL kon ik dat nu weten Embarrassed
 
 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 18:46
Ik heb met Pinksteren al een paar winterlaarzen gekocht. Ik heb ook volslanke (xxl) kuiten, haast geen enkel (is meteen voet/kuit), brede voeten en maat 41/42. Met pinksteren was er een markt waar schoenen van 180 euro voor 50 euro werden verkocht, dan heb ik wel een modelletje van vorig jaar, maar ik ben er kei blij mee.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 19:21
Ik heb ook het een en ander in de uitverkoop ingeslagen. Met bijna 13kg eraf is het toch 2 maten kleinere kleding Big smile
 
In Frankrijk heb ik 3 nieuwe pyjama's gekocht en 6 nieuwe vesten (waarvan 2 met korte mouw en 4 met lange). Heerlijk om nieuwe kleinere kleding te kopen Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:26
Ik heb mn uggs ook alweer binnen,en zoek nu een winterjas
Groetjes jenny
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 22:07
Ik moet nog niet aan winterkleding denken. heb voor de kinderen in de opruiming al wel spijkerbroeken gekocht en schoenen (lage, ze willen geen hoge aan).
Van mij mag het nog even duren voordat de winter/herfst zijn intrede doet.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns