Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wintertrui haken met naald 9

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boonman View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Mei 2013
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boonman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wintertrui haken met naald 9
    Posted: 26 Oktober 2013 om 12:35
Wie heeft er een simpel patroon van een wintertrui voor dames. Ik heb dikke bol gekocht en wil naald 9 gebruiken.
Dit is de eerste trui die ik ga haken, dus graag een beetje simpel patroon.
Wie kan mij helpen


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 14:56
Op de stite van Drops staat een eenvoudige trui met haaknaald 7.
Misschien heeft Jessica Tromp iets
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 15:52
Ik heb even in de nieuwste haakbladen gebladerd, maar geen truien gevonden met haaknaald dikker dan 6. Wel cols, mutsen, sjaals. Weet je ook wel zeker dat je aan één bol genoeg hebt voor een trui?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boonman View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Mei 2013
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boonman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 17:01
Ik zal eens op de site van drops kijken. Magtelt, ik zag dat ik een type fout had gehaakt. ik had wol gekocht, 12 bollen, daar hoop ik het wel mee te redden.
Ik ga nog even op zoek naar een simpel patroon en anders ga ik me buigen over het breien van een simpele trui. Iemand daar nog tips voor?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2013 om 11:46
Bij patronen in bladen staat vaak een tekening van hoe het voorpand, rugpand en mouwen worden in centimeters. Als je een proeflapje haakt in een gewoon of extra leuk patroon, dan kun je uitrekenen hoveel steken je voor jouw pendikte en maat nodig hebt. Met 12 bollen kom je er wel. Misschien is een trui met vleermuismouwen een idee? Anders wordt het misschien te propperig onder je armen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns