Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

WIPLALA

 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 14:43
hoi hoi allemaal,
maria la, zou je mij het gaatjes patroon willen uitleggen?
groetjes marian
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 19:08
Het is het muizentandje.
op de site van blij met draadjes kan je het vinden.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 21:44
Ik ben ondertussen ook nog eens opnieuw begonnen, deze keer in ribbelsteek en het lijkt goed te komen, voorlopig toch Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 09:25
Als de punten lang lijken uit te lopen is het misschien de bedoeling dat je ze voor je borst kruist en achter bindt als schortenbanden. Ik heb dat wel eens op foto's van Noorse vrouwen gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 09:46
hoi hoi allemaal,
ga op zoek naar muizentandjes.(hihihi)
groetjes marian
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 17:13
Hier is dan mijn creatie!!
 
 
Heb nog een lange weg te gaan!!
Maar doe gewoon elke dag een stukje dan komt hij vanzelf af!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 17:21
wauw wat mooi, echt super
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 17:30
Mag ik vragen waar je de patroon kan vinden met de muizentandjes?
IK vind hem heel mooi.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 17:41
Die is echt al mooi aan het worden hoor!!!
 
Ik beken, ik ben stiekem toch jaloers op jullie breikunsten hoor!!Embarrassed
 
Ikvraag mij ook af waar je dit patroon kunt vinden. Misschien als ik het patroon eens doorlees ik misschien toch meer kan dan ik zou denkenErmm ik kan rechts, averechts, een omslag en samenbreien...
 
Misschien is dit wel voldoende....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 17:44
Hoi lollibol voor de sjaal die ik brei is dat ook alles war je moet weten!!
Ik ken ook niet meer dan die steken!!! :-) :-)
Ik brei de pimpelliese, vind het een erg mooi en makelijk patroon!!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 18:52
Ik heb je mail ontvangen Rianne!!
 
Bedankt hoor!! Zal ik zeker proberen van zodra ik uit het gips ben!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 19:05

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

 
vandaag:
Ik was al bijna op de helft van mijn baktus en heb het weer helemaal uitgetrokken.....
Het zinde niet en het leek mij een hels karwei om het ook nog eens helemaal om te moeten haken. Met deze rand ben je in één keer klaar....
Ga nu opnieuw beginnen met naalden 5 ipv 3,5. Dan wordt alles was losser/luchtiger....
De aanhouder wint (zeggen ze)
Weet van mezelf dat als het niet zint ik óf het niet afmaak óf het niet draag..... dan maar opnieuw.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 19:18
patroon muizentandje:
1 recht, * 2 samenbreien, omslag*  dit tot einde van de naald herhalen. (tot 1 steek voor het einde die brei ik altijd gewoon recht) in de heengaande naald haal ik die altijd af, dan wordt de rand netter vind ik.
In de volgende naald de omslag breien als een gewone steek (recht of averecht).
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 20:00
Ik ben bijna in de helft, saai patroontje maar ik denk niet dat ik nog eens opnieuw ga beginnen Wink
Die met dat randje is wel heel mooi vind ik, misschien voor een volgende.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 20:04
hoi hoi allemaal,
spring van de hak op de tak, had bolletjes gekocht van zeeman en dacht de indian cross stich te gebruiken ,een soort luiewijven steek. steek geoefend, lukte eindelijk en nu staat t voor geen meter met t gemeleerde wolletje zwart/wit/grijs. dus nu maar wat anders met gewone luie wijvensteek op nld 4 1/2.
hier komt de vraag. als ik een baktus al maar door brei, krijg ik vanzelf toch een omslagdoek?
of gaat dat nix worden/ groetjes marian
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 22:09
Dames jullie zijn goed bezig Thumbs Up.
Wordt erg mooi allemaal!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 22:15
@hier komt de vraag. als ik een baktus al maar door brei, krijg ik vanzelf toch een omslagdoek?
of gaat dat nix worden/ groetjes marian
 
dan krijg je een hele lange dunne sjaal, je 'moet ' en keer terug om een spiegelgedeelte te krijgen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 22:22
Ik heb bijna gedaan, met haaknaald 10. Ik hoef niks te forceren op die manier. Het valt wel grof uit maar dat is niet erg.Ik vind hem eigenlijk wel leuk.
Nu alleen nog iets vinden om er een mooie sierboord aan te zettten. Of een dubbele boord met nr 5 of een enkele boord met nr 10 en een soepele siersteek zoeken.
 
Ach we zien wel.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 22:38
Ik ben benieuwd naar de gehaakte versie, ik ben nu aan het minderen.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 07:52
  En zover ben ik dames ,houd de moed erin
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns