Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

WIPLALA

 Reageer Reageer Pagina  <1 78910>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 20:14
[een kwestie van opvoeden, ze zorgen maar dat alles in orde is, hij is oud genoeg daarvoor]Ik vind de sjaal prachtig Wanda, en wat breienmaar schrijft heb ik vanmorgen ook gehoord van een collega die terug kwam van 3 weken vakantie. Was,was,was en een zoon van 18 die thuis gebleven was. De w.c. had echt een schoonmaakbeurt nodig.Confused[/QUOTE]
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:50
Heel mooie exemplaren
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 19:56
Oh, die zijn echt mooi. Ik ben al een week klaar, maar had nog geen foto. Nu wel. Maar durf het eigenlijk niet te plaatsen na die mooie sjaals. Ik heb geen sierrand, maar door het garen van de Wibra vind ik hem wel grappig geworden.


Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 19:58
Is toch prima!! Het gaat erom dat je er lol aan hebt gehad om het te maken.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:04
Originally posted by Nova Nova wrote:

Oh, die zijn echt mooi. Ik ben al een week klaar, maar had nog geen foto. Nu wel. Maar durf het eigenlijk niet te plaatsen na die mooie sjaals. Ik heb geen sierrand, maar door het garen van de Wibra vind ik hem wel grappig geworden.


dat kleurverloop is hardstikke leuk, het is juist zo gaaf dat het bij iedereen anders is, en die gene om niet te plaatsen hebben we allemaal wel eens hoor, ik vindt het bij iemand anders ook vaak mooier dan bij mezelf
lydia wijsbroek
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:07
Dank je.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:12
lieve nova die van jou is ook prachtig hoor, echt heel mooi
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:13
ik vind het ook prima hoor.
Ben opnieuw begonnen,had al een stuk
en in mijn handtas gestopt,dacht als ik even kan doe ik verder,rondbreinaald nonchalant weggestopt en helaas steken eraf en kon niet meer vinden waar ik gebleven was.
Dus vol goeie moed opnieuw begonnen.
Stapje per stapje kom ik er wel
groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:33
Ook deze is heel mooi! Dit kleurverloop is zo charmant!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:41
hoi hoi allemaal,
mooi, wist niet dat ze bij de wibra zulke leuke wol hadden. jammer genoeg is hier geen wibra,moet altijd eerst een half uur fietsen, wast ik zeker ga doen.
groetjes marian
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:46
marian, de wibra heeft echt mooie wol vind ik, eigelijk mooier dan de zeeman, ze hebben ook aparte wol, als ik heel eerlijk ben koop ik liever wol bij de wibra dan bij de zeeman, maar dat is natuurlijk mijn mening en dat komt ook omdat de wibra aparte wol heeft met allerlei kleurtjes
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:48
hoi,
zo zie je maar weer hoeft niet altijd dure wol te zijn!groetjes marian
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:54
ik vind hem ook hardstikke mooi geworden en ik ben het met je eens dat de wibra mooie wol heeft, heb tenminste nog een voorraadje liggen.
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:56
ik ook, ze waren een tijdje geleden in de aanbieding en toen mocht ik van mijn zoon een aantal halen, hun roze is ook zo mooi roze en dat vind ik wel van meer kleuren, het is zo lekker helder
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgiƫ
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:08
ik vind het ook mooi geworden hoor en het gaat om het plezier dat je er mee hebt gehad,als ik de mijne vergelijk met die met dat sierrandje vind ik die van mij ook maar niks  maar ik vond het best leuk om te doen,ik ben nog met een gehaakte bezig maar die blijft maar liggen omdat er telkens wat anders tussen komt Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 22:05
Ik heb er zeker veel lol van gehad. Vooral toen mijn vriend vroeg of ik een vlag aan het breien was LOL
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 22:32
hahahaha  een vlag, nou meid je ben met vlag en wimpel geslaagd hoor want hij is erg mooi
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 23:31
Ik vind hem heel erg mooi geworden Femke, hij doet echt niet onder voor die andere hoor :-).
 
Ik koop ook wel eens garen bij de Wibra, maar ook bij Zeeman. Ik vind ze allebei wel fijn eigenlijk, ligt er ook net aan wat je maakt.
 
Welk garen is het waar jij het over hebt, dat met een mooi kleurverloop? Dat hebben ze bij "mijn" Wibra volgens mij niet namelijk...

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 10:49
Dit is gemaakt met 'Bianca' van de Wibra. Ik viel al gelijk voor het mooie kleurverloop. Ik heb in het dorp alleen een Zeeman, dus heb heel lang met garen van de zeeman gehaakt/gebreid. Sinds een paar maanden werk ik in een ander dorp. Daar hebben ze wel een Wibra. Dus af en toe in mijn pauze ga ik daarheen. Met 1x als resultaat enorm veel bolletjes wol, in een supersized tas, op de motor terwijl mijn motortassen ook vol waren en een paar bolletjes onder mijn jas werden gestopt LOL. Zoals iemand al zei, volledige airbags voor en achter LOL.
Ik moet zeggen dat mijn voorkeur op dit moment Wibra is. Deze Wibra heeft een hele grote kast vol bolletjes in verschillende kleuren. Bij mijn Zeeman heb ik niet zoveel keuze. Maar weer wel meer keuze in rondbreinaalden, gewone breinaalden en zelfs haaknaalden. Dat zie ik dan weer niet zoveel in de Wibra.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 20:34
hoi nova,
zou ik mogen weten welk dorp je bedoelt? woon zelf in noordwijk en weet de wibra in katwijk te vinden
groetjes marian
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 78910>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns