wiskunde knobbel |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Juli 2017 om 16:21 |
Ik heb bij vragen een bericht hierover geplaatst .
Had het beter hier neer kunnen zetten Sorry |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooit had ik twee wiskundeknobbels, maar ik heb er teveel op gezeten. Ze werken niet meer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik daarmee mijn wiskunde had moeten doen, was het nooit goed gekomen .
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK heb het laten vallen, zodra het mogelijk was.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog eindexamen gedaan dat er niets te laten vallen was .
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
IK zat op het lyceum, gymnasium alpha kant, na de 4de klas kon je een aantal exacte vakken laten vallen. We hadden nog wel 1 uur in de week een combinatie van geschiedenis van de wiskunde, statistiek en vierkantsvergelijkingen.20 minuten mondeling examen. Toevallig werd ik het lokaal ingestuurd met koffie en cake voor de lerares en de gecommiteerde. Dat nam al tijd in beslag en daarna maakte die meneer grappen over het kwadreren van een cirkel (Carré-theater) en hoe het zestigtallig stelsel ons van dienst is. Daarbij keek hij zelf op zijn horloge en naar de landkaart, dus zo moeilijk was dat niet. De graden van meetkundige hoeken noemde ik uit mezelf.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |