Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 185186187
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2020 om 09:05
Harry Potter
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2020 om 09:18
Ja ik kopieer de emoticon nu en plak hem dan :-( en ik heb ontdekt (nu moeten mijn handen dat nog aanleren) dat een pagina terug
"alt pijltje" is terwijl ik gewend was om op de "back" toets te rammen. Oftewel ik moet geherprogrammeerd 
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2020 om 09:47
@  Magtelt  Ik wou dat ik die persoon, die jij voorstelde, ook eens in huis kon hebben. 
lw1463  Er is nietveel verschil tussen een computer en een kat, tenminste op dit vlak...Zij doen beide hun eigen zin.  
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2020 om 12:25
Grote bewondering voor jouw computeracties, LW! Moge jullie twee spoedig naar elkaar toegroeien. Ying Yang 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2020 om 13:32
wist je dat ik u veel plezier wens lw, dat ge beter nog efkes wacht om voluit met de nieuwe te gaan totdat het beter weer is en ge de deur of het venster kunt openzetten zodat, moest het nodig blijken, de nieuwe pc geen brokken maakt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2020 om 17:26
Ik sla me er doorheen, denk ik . . . ik heb mijn mail werkend, ik heb een verse licentie van bureau (office) ik heb wat bestanden 
gekopieerd, waar ik niet buiten kon en straks ga ik mijn contactpersonen knippen en plakken of wie weet
nog even zoeken of er ook een bestand
geïmporteerd kan worden. Knippen en plakken is denk is sneller en hoezee ik ben meteen een heleboel meuk kwijt . . . 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2020 om 17:55
Originally posted by francis3 francis3 wrote:

@  <span style=": rgb248, 248, 252; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: 700;">Magtelt</span><span style=": rgb248, 248, 252; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: 700;">  </span>Ik wou dat ik die persoon, die jij voorstelde, ook eens in huis kon hebben. 
@ <span style="font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: 700; : rgb248, 248, 252;">lw1463 </span> Er is nietveel verschil tussen een computer en een kat, tenminste op dit vlak...Zij doen beide hun eigen zin.  


Ik heb wel een replica van het toverstokje van Sneep gekocht, maar het werkt voor geen meter. Geen stoplicht springt op groen.

Mijn kat is nog eigenwijzer dan mijn laptop. Mijn laptop blijft tenminste op zijn plaats, de kat gaat overal in de weg liggen, net waar ik wil schrijven of opruimen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2020 om 10:08
Voila, hierzie, weer een bewijs dat een computer zijn eigen wil doordringt. als je ziet wat ik origineel geschreven heb, en wat na het copieren van mijn bericht door Magtelt de pc er allemaal bijgezet heeft... 

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2020 om 10:10
Passeerde week dan werd ik in een winkel aangesproken door een vrouw. Zij vroeg mij waar ik mijn jas gekocht had, want zij had al verscheidene kledingwinkels bezocht en nergens zulk een jas als de mijne gevonden. 
Zij kon in de eerste plaats haar oren niet geloven, toen ik zei dat ik die zelf gemaakt had. 
Pas toen ik zei dat mam zaliger regentes snit en naad was, toen begreep zij het. 

Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2020 om 12:33
Nou Francis, misschien had je kunnen aanbieden hem op maat voor haar te maken, daar had ze vast graag iets voor over gehad, haha. Maar was een prachtig compliment voor jou!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 185186187

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns