Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 177178179180181 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 14:34
Hier stond de abrikozenboom eind februari prachtig in bloei. Volgens mij is inmiddels alle bloesem eraf gewaaid met die harde storm... Verder ook heel veel gesneuveld, zoals een kas. Zaten net een aantal nieuwe ramen in, ik had al van alles voorgezaaid. Nu alles naar de knoppen; hele frame is zó verbogen dat er niets meer van te maken valt, snik...

Die rhododendron is inderdaad schitterend!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 15:06
Ohw...das wel heel erg balen juffie...
Weet niet wat zoiets kost wellicht is het verzekerd onder stormschade?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 15:18
Dat is heel vervelend, Handwerkjuffie. Dat jij triest staat te kijken bij je pas ingezaaide spulletjes, kan ik me helemaal voorstellen.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2019 om 16:38
Ik heb nog steeds werklui in de tuin. Niet in het weekeinde, maar door de weeks. Ze komen steeds maar de tuin door stampen en zetten dan een streepje verf op de gevel of smeren wat betonmortel in een gat dat ze eerst zelf gehakt hebben. Het is nu nog zinloos iets in de tuin te doen. De bloembollen zullen volgend jaar ook wel weer gaan bloeien en ik heb veel dovenetel staan, die kan overal tegen.

De perenboom heeft mooi gebloeid, maar direct kregen we weer een paar nachtvorsten. De appelboom bloeit minder dan vorige jaren. Maar meestal heb ik in een slecht jaar ook nog genoeg fruit.

Ik vind het altijd een hele troost dat wat er mislukt, in de volgende jaren best weer heel goed kan gaan. Maar een kapotgewaaide kas... Dat is echt zware pech. Zo zonde. Niet alleen voor de kosten, maar ook het werk.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 21:04
wist je dat ik mij de vorige dagen vooral heb beziggehouden met observeren? In de tuin heb ik een nieuwe soort kever ontdekt : de depannagekever. Ze zitten vooral tussen de schors en als het zonneke schijnt kruipen ze bij elkaar op de schutting. Regelmatig zie ik ze met twee naar de andere kant van de tuin gaan. De ene heeft de andere aangekoppeld en die moet dan maar achterwaarts lopen totdat de batterij terug opgeladen is. Over hellingen, stenen, het maakt niet uit. Die wordt dus gedepanneerd. Uren kunnen ze zo rondlopen. En als ge met een stokske er tegen komt, dan zet de eerste het op een lopen en de andere moet maar achterwaarts volgen. En zoals een echte depanneur heeft deze ook een kleur die zo zichtbaar is, dat degene die in de schors zit te wachten niet lang moet zoeken : felrood met zwarte plekken/stippen. Wikipedia noemt ze vuurwantsen, maar ik vind depannagekever toch toepasselijker.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 22:12
Ik moet zeggen dat jij je paasdagen nuttig hebt doorgebracht .

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 22:30
heel nuttig mutti, zo weet ik dat als ik als dier moet terugkomen, hetwelke al zeker niet.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2019 om 11:15
Ik nog hopen werk heb, en er amper aan toekom. 

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2019 om 11:55
wist je dat je altijd wat werk moet laten liggen voor morgen? Zelfs hopen kunnen blijven liggen. Wat zou een mens anders de volgende dag/weken moeten doen? Geen vooruitzichten meer.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2019 om 12:16
Bep ik zal proberen je raad op te volgen .

Ik heb nu weer de schilders . Toen ze begonnen zat de klimroos nog zonder blad . Nu zitten ze volop in het blad en knop ,mijn man heeft gisteren latjes erachter gestoken om het houtwerk vrij te maken ,want er gaat toch echt geen knop af .
En dat geeft allemaal zulk extra werk .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2019 om 12:34
Originally posted by bep bep wrote:

... Zelfs hopen kunnen blijven liggen. Wat zou een mens anders de volgende dag/weken moeten doen? Geen vooruitzichten meer.



Wat een geweldig inzicht, Bep! HOOP, dat is het sleutelwoord hier. Hoop in de betekenis van stapel of berg en in de betekenis van vooruizicht kunnen dankzij jou een Eenheid worden in ieders huishouden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2019 om 17:08
Ik had een hoop oranje vlaggetjes liggen. En nu maak ik daar slingers van. In de hoop dat de Oranjevrouwen wereldkampioen worden en de Oranjemannen Europees kampioen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2019 om 10:00
Ben met een dekentje, truitje en een kijkboekje bezig.
Het is allemaal haakwerk.
Het kijkboekje wil niet zo lukken, het zijn allemaal dieren en toch wel kleine onderdelen, maar ik heb concentratie te kort en daardoor weinig engergie er voor. Maar af en toe een stukje, dan komt het ook af.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2019 om 10:08
Magtelt ,ik volg de oranje mannen en vrouwen niet zo erg ,maar ik weet zeker dat het helpt .

Hoop doet ook leven zullen we maar zeggen .
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2019 om 11:58
Wie volhoudt wint uiteindelijk dan toch. 
Laat de snelle voorgaan, de langzamere die komen er zeker

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2019 om 23:47
Heb alles al in huis, nu nog de tijd vinden om het uit te voeren. 
Dit beeld gaat binnenkort veranderen. De linten worden vervangen door een vliegengaasdeur. Tja de foto die stond wel rechtop op mijn pc, maar hier (hoe het komt, weet ik niet) ligt die zomaar opeens op zijn zij. 
Als er iemand die foto juist kan zetten, graag dan


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2019 om 08:12
Dat zal in het begin wennen worden . Wij hebben al een paar jaar zo'n schuifdeur van horrengaas ,maar in het begin liepen we er steeds tegenaan .
Het gekke was dat de hond het nooit deed ,die bleef er precies met z'n neus voor staan .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2019 om 09:29
De hond van mijn vriendin liep er zo krachtig tegenaan, dat er een hondenflap ontstond.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2019 om 09:58
Dit wordt echter een draaideur, gezien de ramp en de leuningen die er zijn. Want dit zijn al de derde linten die er aanhangen. Raar maar waar, het zijn ook enkel de witte linten die steeds doorscheuren, de gekleurde linten die blijven goed. En daarom is dan besloten om er een vliegengaasdeur aan te hangen. 


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2019 om 10:44
Wij hadden voor dat we de schuifdeur hadden ook van die slierten ,daar had ik altijd ruzie mee,ze bleven overal achter hangen.

Toen we een keer op Ameland op vakantie waren zagen we een stevige ,als die gewoon hing stelde het de vuurtoren voor ,je kon ze ook in andere motieven krijgen .
Dat leek ons wel wat tot we de prijs zagen .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 177178179180181 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.598 seconden.
Lang Yarns