Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

Reageer Reageer Pagina  <1 180181182
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 12:18
Ik wil al een paar dagen een verjaarscadeau voor vrienden bestellen bij Oxfam, een geitje voor Afrika, maar telkens als ik probeer te scannen met mijn ING apparaatje, krijg ik een foutmelding. Er zou ook een kleurcode moeten verschijnen om te scannen, maar bij mij is die telkens zwartwit. Via de ABNAMRO zou het wel kunnen, maar ik kan ook dwarsliggen, net als ING.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 14:46
Ook dat nog, Magteld.  Dat kan nog leuk worden met alle ING scanners die de kleuren anders doorgeven dan ze worden verzonden. Kleuren worden nu eenmaal op de ene monitor anders weergegeven dan op een andere. Daar hebben die slimmerikken natuurlijk niet aan gedacht.

De ING klantenservice laat je nu ook een uur wachten. Het staat daar roodgloeiend natuurlijk.
Ik denk er serieus over naar een andere bank te gaan. Maar is er beter?

Online bankieren bij ING vind ik erg onoverzichtelijk geworden sinds de nieuwe opmaak. Voor de spaarrekeningen ben ik al over naar ASN. Ik heb er geen betaalrekening maar wel een gratis online spaarrekening met gratis papieren afschriften thuisgestuurd. Daarmee kan ik automatisch geld uit de ASN spaarpot naar de ING betaalrekening overboeken. Want als je de ING spaarrekeningen gebruikt kun je alleen automatisch sparen, maar niet automatisch terugboeken naar de bankrekening, op het moment dat het geld betaald moet worden. Voor de rente hoef je al helemaal niet meer te sparen bij een bank. Ik zet alleen het geld opzij waarvan ik weet dat ik het ooit moet betalen. Maar dan wil ik wel dat het geld beschikbaar is voor betaling op de datum dat het nodig is.

Ik zoek ook naar een beter werkende betaalrekening. Bij voorkeur gratis, zoals de postgiro vroeger.
Het zal een moeilijke opgave worden.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 17:40
Mijn man is tevreden over de ABN-AMRO en daar doet hij alle betalingen mee. Ik had ooit een postgirorekening voor mijn hobby's en die is nu ING. Ik was tevreden tot het gezeur over het verdwijnen van de TAN codes begon. Mijn apparaatje werkte eerst helemaal niet en is op het enige kantoor in onze stad geactiveerd. Maar daarna duurde het nog weken voor een overschrijving lukte, gewoon naar onze ABN rekening. En nu met Ideal gaat het weer mis. IK denk over een andere bank, een rekening bij ABN bijvoorbeeld, maar dan moet ik allerlei automatische betalingen terugtrekken en weer over nieuw doen. Lastig.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 18:00
Mijn man heeft een rekening bij de RABO ,en dat gaat prima

Ik zit bij de ING en dat is knudde ,maar al dat overzetten zie ik ook zo tegenop ,dus laat ik het maar zo .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 19:02
Ja, dat is het, ik doneer aan meisjes in Sri Lanka en dat gaat automatisch, en mijn abonnement op Aan de Haak gaat ook automatisch. ING pakt ook automatisch zijn graaideel van mijn kostbare centjes. Daar zijn geen problemen. Maar ik vind al dat overzetten lastig.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 11:05
@Cocos, Ik ben heel tevreden over de ASN, ze hebben ook een fijne helpdesk. Ze zijn niet gratis, maar ook niet duurder dan de postbank.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 12:29
Wist je dat je met een geregistreerd Dekamarktpasje verjaarstaart voor de halve prijs kunt kopen? In de week dat je jarig bent, éénmalig. Ik stond achter iemand met 5 taarten en zij had geen pasje. Had wel spijt, toen er gevraagd werd of ze een pasje had en de reden hoorde.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 13:06
Nee dat wist ik niet ,ik heb alleen 1x 50 euro op dat pasje gestort gekregen ,was ook leuk .

Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 22:09
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Nee dat wist ik niet ,ik heb alleen 1x 50 euro op dat pasje gestort gekregen ,was ook leuk

Dat is zeker leuk.
Vroeger gaven banken wel vaker iets cadeau, bijvoorbeeld als je een rekening opende. Nu moet je alleen maar betalen voor alles en krijg je niks.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 22:15
Het was op dat Dekamarkt .

Ik had een soort vragenlijst ingevuld en dat was de beloning .
Eerst vertrouwde ik het niet eens .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 22:24
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

@Cocos, Ik ben heel tevreden over de ASN, ze hebben ook een fijne helpdesk. Ze zijn niet gratis, maar ook niet duurder dan de postbank.

Bij de ASN heb ik al lang geleden een spaarrekening geopend in de tijd dat de postgiro geen spaarrekeningen had. Beide rekeningen werden toen gekoppeld, maar de ING schafte dat af. Ondanks dat ik het niet meer gebruikte is mijn spaargeld bij ASN veilig gebleven. Nu heb ik gratis internetbankieren voor de ASN spaarrekening erbij en gebruik ik die spaarrekening weer.

Ik heb gelezen dat een Duitse bank (N26) ook gratis rekeningen heeft voor Nederlanders. Gratis betaalrekening met bankpas en debitcard of creditcard en gratis internetbankieren. Maar ik kan zo weinig informatie over die bank vinden. Natuurlijk wil ik niet naar zoiets als destijds de IJslandbank.   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2019 om 15:04
https://www.zichtrekeningen-vergelijken.be/gratis-bankrekeningen/N26-gratis-rekening   
Dit heb ik erover gevonden : (wel 2016)
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2019 om 15:16
Mijn zoon bankiert bij de KNAB bank en is daar heel positief over. Misschien ook iets om naar te kijken. Ik ken die bank alleen van naam.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 180181182
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.273 seconden.
Lang Yarns Bergere de France