Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 180181182183184 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 17:40
Mijn man is tevreden over de ABN-AMRO en daar doet hij alle betalingen mee. Ik had ooit een postgirorekening voor mijn hobby's en die is nu ING. Ik was tevreden tot het gezeur over het verdwijnen van de TAN codes begon. Mijn apparaatje werkte eerst helemaal niet en is op het enige kantoor in onze stad geactiveerd. Maar daarna duurde het nog weken voor een overschrijving lukte, gewoon naar onze ABN rekening. En nu met Ideal gaat het weer mis. IK denk over een andere bank, een rekening bij ABN bijvoorbeeld, maar dan moet ik allerlei automatische betalingen terugtrekken en weer over nieuw doen. Lastig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 18:00
Mijn man heeft een rekening bij de RABO ,en dat gaat prima

Ik zit bij de ING en dat is knudde ,maar al dat overzetten zie ik ook zo tegenop ,dus laat ik het maar zo .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2019 om 19:02
Ja, dat is het, ik doneer aan meisjes in Sri Lanka en dat gaat automatisch, en mijn abonnement op Aan de Haak gaat ook automatisch. ING pakt ook automatisch zijn graaideel van mijn kostbare centjes. Daar zijn geen problemen. Maar ik vind al dat overzetten lastig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 11:05
@Cocos, Ik ben heel tevreden over de ASN, ze hebben ook een fijne helpdesk. Ze zijn niet gratis, maar ook niet duurder dan de postbank.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 12:29
Wist je dat je met een geregistreerd Dekamarktpasje verjaarstaart voor de halve prijs kunt kopen? In de week dat je jarig bent, éénmalig. Ik stond achter iemand met 5 taarten en zij had geen pasje. Had wel spijt, toen er gevraagd werd of ze een pasje had en de reden hoorde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 13:06
Nee dat wist ik niet ,ik heb alleen 1x 50 euro op dat pasje gestort gekregen ,was ook leuk .

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 22:09
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Nee dat wist ik niet ,ik heb alleen 1x 50 euro op dat pasje gestort gekregen ,was ook leuk


Dat is zeker leuk.
Vroeger gaven banken wel vaker iets cadeau, bijvoorbeeld als je een rekening opende. Nu moet je alleen maar betalen voor alles en krijg je niks.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 22:15
Het was op dat Dekamarkt .

Ik had een soort vragenlijst ingevuld en dat was de beloning .
Eerst vertrouwde ik het niet eens .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2019 om 22:24
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

@Cocos, Ik ben heel tevreden over de ASN, ze hebben ook een fijne helpdesk. Ze zijn niet gratis, maar ook niet duurder dan de postbank.


Bij de ASN heb ik al lang geleden een spaarrekening geopend in de tijd dat de postgiro geen spaarrekeningen had. Beide rekeningen werden toen gekoppeld, maar de ING schafte dat af. Ondanks dat ik het niet meer gebruikte is mijn spaargeld bij ASN veilig gebleven. Nu heb ik gratis internetbankieren voor de ASN spaarrekening erbij en gebruik ik die spaarrekening weer.

Ik heb gelezen dat een Duitse bank (N26) ook gratis rekeningen heeft voor Nederlanders. Gratis betaalrekening met bankpas en debitcard of creditcard en gratis internetbankieren. Maar ik kan zo weinig informatie over die bank vinden. Natuurlijk wil ik niet naar zoiets als destijds de IJslandbank.   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2019 om 15:04
https://www.zichtrekeningen-vergelijken.be/gratis-bankrekeningen/N26-gratis-rekening   
Dit heb ik erover gevonden : (wel 2016)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2019 om 15:16
Mijn zoon bankiert bij de KNAB bank en is daar heel positief over. Misschien ook iets om naar te kijken. Ik ken die bank alleen van naam.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2019 om 20:59
Originally posted by bep bep wrote:

https://www.zichtrekeningen-vergelijken.be/gratis-bankrekeningen/N26-gratis-rekening   
Dit heb ik erover gevonden : (wel 2016)

Bedankt voor jullie hulp. Die N26 ga ik proberen.
Inmiddels heb ik alle spaarrekeningen bij ING leeggehaald en overgezet naar ASN.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2019 om 22:10
wisten jullie dat koeien het op prijs stellen dat ze wat privacy hebben?
Vorig weekend dus op een boerderij met alleen maar melkkoeien.
Kleinkinderen mochten helpen de koeien te melken. 2 koeien zouden moeten gaan kalven. Eén was al overtijd en de andere moest nog een paar dagen. Zaterdagnamiddag heb ik mijn dochters en kleinkinderen niet gezien. Die hebben heel de namiddag in de stal gezeten om te kijken wanneer HET ging gebeuren. Er waren al voortekenen. De boer had al gezegd dat het evengoed nog zondag kon worden eer het kalfke er zou zijn.
In de namiddag mochten de kleinkinderen al een naam kiezen en dat ging heel vlug en unaniem : een meisje Bella en een jongen Zjoske.
Zaterdag avond gingen we eten van 6 tot 8 in het dorp. 20 na 8 komen we terug. Iedereen direct naar de stal : was het kalfke er al. Om kwart na zeven was het geboren, zonder toeschouwers, met alleen de vertrouwde boer erbij.
Hij was ons komen roepen, maar we waren er dus niet.Ze hebben dan wel bij het kalfke mogen gaan zitten om het de papfles te geven. Ieder over toer.

Het is dus een Zjoske geworden.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2019 om 00:08
Bijzonder verhaal Bep! Wat leuk dat de kleinkinderen de naam mochten bedenken voor het kalfje. Er is vroeger bij een bevriende boerenfamilie ook een koe naar mij vernoemd geweest. Dat was nog eens een eer!!!  
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2019 om 09:48
De geboorte hebben ze dan gemist,maar de papfles mogen geven is misschien nog wel leuker.

Heb je nog gehoord of ze het er op school nog over hebben gehad ?

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2019 om 10:31
Ik ben ooit op excursie bij een geitenboer geweest, die vertelde dat 99% van de geiten 's nachts zodra het licht uitging een jong kregen.
Ook lekker privé dus, nou ja tussen alle aanstaande tantes LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2019 om 13:24
Tuurlijk dat ze het op school hebben verteld. Ik zou die versie wel eens willen horen die ze daar ten berde hebben gebracht, want de oudste heeft een tijd tussen de boer en de inseminator (heeft ze ook met veel belangstelling gevolgd) gestaan en haar vragen afgevuurd.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2019 om 11:24
Er mij net iets te binnen schiet, namelijk iets wat ergens in 1999 gebeurd is. 
Ik was die ene dag met mam gaan winkelen, want ik heb enkel een fiets, en kan / durf niet met de auto rijden. Dus... mam ingeschakeld. We komen op de parking van een groot-waren huis. We laden het leeggoed uit in een winkelkar en op dat moment komt er een vrouw met haar dochtertje voorbij ons. 
Zegt dat meisje;"Mam, moet ik deze jurk nu echt aan"? 
Zegt de moeder:"Ja zus, als we terug thuis zijn, dan mag je terug in je nakie lopen". 
Mam zaliger vroeg aan die vrouw:"Mevrouw, mag ik iets vragen? Hoe oud is je dochter"?
Zegt die vrouw:"Eigenlijk is dat mijn zoon, maar hij loopt het liefst helemaal naakt. We hebben dan een compromis gesloten, Als hij die jurk aadoet, dan mag hij in zijn blote kont blijven lopen". 
Wij dachten dat het een meisje was, daar die jongen een knielange jurk droeg, en lange haren had. 
Ik zou een afbeelding van dat soort stof waaruit die jurk gemaakt was, plaatsen, maar dat lukt me nietmeer, nu tinypic er nietmeer is


Back to Top
Teunis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Oktober 2019
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2019 om 12:10
Wisten jullie dat....

Het daaagen duurt voordat de was droog aan de lijn hangt  zelfs op de wind en onder een afdakje?
Grrrr
Toch maar weer die wasdroger gebruiken (zucht)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2019 om 12:22
Ik weet het .

Ik probeer ook zo min mogelijk de wasdroger te gebruiken ,maar bij mij hangt hij in het trapgat van bovenaf en dat scheelt .

Ik kan hem wel op de vliering hangen ,maar dat is een snerttrap en ik heb geen zin daar vanaf te vallen ,dan zijn we nog verder van huis .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 180181182183184 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns