Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWolhalla

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Wolhalla
    Posted: 20 Juni 2007 om 22:29
Het is bij al deze ouwe rotten wellicht een open deur, maar ik ben ooit een week op vakantie geweest in Twello (nooit doen : het is écht een Gat !), en daar stuitte ik toevallig -al vier dagen op zoek naar ene haaknaald in zowel Apeldoorn als Deventer, uiteindelijk op deze winkel : M+M.
Een gewéldige zaak als je ooit eens inde buurt bent, en volgens mij voornamelijk postorder.
Back to Top
Colinda View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2007 om 22:15

Ik krijg elk jaar de boeken met patronen erin. Helaas niets met knuffels. Echter wel vele kortingen op garen een acties!

Echt een aanrader! Abonnement voor een jaar is € 19,95 en dan krijg je 200 patronen voor kinderen, vrouwen, mannen en ook nog apart een boek met patronen in het voorjaar voor vrouwen.

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2007 om 23:47
Moet je voor de grap als je in de buurt bent eens langsgaan ; oude patronenboeken (van één tot vijf jaar terug) kosten vier voor een tientje !!! Of nog niet eens geloof ik. Ik heb in elk geval een hele stapel gekocht toen. En die ene haaknaald die ik zocht.  't is wel alleen kleding in elk geval. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns