Wol-korting bij Wibra! |
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Autheur | |
Nellie
Hobbywonder
Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 11:51 |
|
applaus voor jezelf !!!!! |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 13:02 |
|
Hé dat heb ik inderdaad ook, ik dacht al dat het aan mij lag. Nou gebruik ik niet zoveel zwart, ik heb eigen alleen een bol liggen om oogjes e.d. op te mazen. Maar toen ik vorig jaar zwarte pietjes ging maken merkte ik ineens dat het inderdaad heel erg verloopt. En inderdaad, dat is bij de andere kleuren niet zo. Wat ik wel merk is dat het per kleur nog kan verschillen, dat de ene kleur iets dikker of dunner garen heeft dan de andere (allemaal wel van Saskia). |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 13:04 |
|
De lichtere Saskia kleuren zijn inderdaad dunner dan de donkere Saskia kleuren. Je kunt de lichtere ook met een dunnere pen breien!
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 14:55 |
|
Ik moest voor 2 pakjes batterijen naar de Wibra. En natuurlijk lonkte de wolkast weer naar mij! O o o wat ben ik weer gezwicht. Want wat zag ik in de onderste vakken (op teenhoogte) liggen? -6 prachtige bollen Bianca in lila/paars gemeleerd, niet die donkere maar heel zacht van tinten (die heb ik na september nooit meer gezien) -6 bollen Bianca in aqua gemeleerd met draad wat van geel / oranje / groen verspringt (nog nooit gezien; een nieuwe wellicht???) Oooooooooooooooooo ik moest ze gewoon hebben. Dus vertrok ik weer met 2 pakjes batterijen (die ik in mijn wol-enthousiasme bijna vergat bij de kassa) en 12 bollen wol! O ik ben helemaal gelukkig............... |
|
|
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:19 |
|
Die aqua gemêleerd is mooi he ben er van de week voor gezwicht en heb je die wit met blauwe ook
|
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Brei-meisje
Duizendpoot
Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:32 |
|
oeh ik ben nog steeds niet geweest! Ik dacht ik ga vanavond maar ga na het werk gelijk door naar een vriendin toe daar eten... dus morgen na het werk sjees ik naar de wibra... ik heb nu zo een 40 bollen wol liggen.. maar kan het toch niet laten :P aangezien ik ook nog geen goede wol heb voor de mee brei deken... heb alles voor de grote deken gehaald... maar niet voor op de gewone naalden dus moet het toch hebben
|
|
![]() |
|
Nellie
Hobbywonder
Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:45 |
Heb jij soms ergens een opslagplaats voor al je breigaren? |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:47 |
|
Ooooooo die aqua is een beauty! Andere heb ik hier tot nu toe niet gezien. In september een keer een verdwaalde bol van die lila tinten, die ik nu heb gekocht |
|
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 15:50 |
|
Ik laat het per soort in de tas van Zeeman of Wibra zitten, plak deze dicht met dik tape en zet erop wat erin zit en hoeveel. Wij hebben in onze slaapkamer een kastenwand en bovenin van die klepdeurtjes (die je ook wel in de caravan hebt). Daar ligt heel weinig opgeslagen en daar liggen nu mijn dichtgeplakte zakken wol |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 20:30 |
|
Je kunt er nog een stukje draad bijplakken. Dan weet je helemaal welke kleur je hebt.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 16:27 |
|
3 bollen grijze bianca, 3 bollen lila bianca
(erg mooi) en 3 bolletjes katoen |
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 16:31 |
|
6 lila Saskia, ik kon het niet helpen.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 16:53 |
|
Ligt er uberhaupt bij een wibra nog een bol wol? Ik ga woensdagochtend nog ff kijken, dan ga ik naar de markt. |
|
|
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 17:27 |
|
Tuurlijk we,l alleen de keuze word steeds
minder of ze moeten snel weer aanvullen. weet nu al dat ik toch nog een andere kleur mee had moeten nemen dus morgen nog maar even op mijn fietsje terug naar: juist de WIBRA
|
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 19:10 |
|
Aaah, geldt de korting deze week ook nog? Dan wordt het echt moeilijk om te weerstaan...
M'n moeder had nog een zak (okee, ik geef toe, een doos) wol meegenomen bij m'n oma. Maar nieuwe wol, dat vind ik toch fijner dan resten... En ik weet het, dat klinkt verwend. |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 19:17 |
|
Ja dames, het is deze week nog t/m zaterdag 26 februari!
|
|
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Februari 2011 om 19:26 |
|
Hellup, dat wordt echt moeilijk...
Heb weer zulke leuke patroontjes gevonden, denk dat ik toch nog maar even een bezoekje ga brengen... Heeft iemand ervaring met Ella? Heb er vorige week een paar bollen van meegenomen maar ben er nog niet aan toegekomen om er wat mee te doen... De kleuren zien er wel mooi uit, in ieder geval. |
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2011 om 09:15 |
|
@ IEke,
de ella splijt wel snel maar dat went gauw. verder heeft het wel een mooie glans. ik heb naald 3 of 3,5 gebruikt. |
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2011 om 12:34 |
Ik werk zelf heel graag met de Ella. Het splijten wen je heel snel aan, het is een kwestie van even opletten, en het is heel soepel garen en het haakt heel fijn. Het is lekker glad |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
mayolijn
Hobbyguru
Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Februari 2011 om 13:43 |
|
Ik vind het splijten inderdaad ook een kwestie van wennen. Alleen gaat het toch niet iets meer pluizen dan ik had gehoopt. Hebben jullie dat ook. Weet iemand ook of je de pluishaartjes verwijderen kan?
|
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |