Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wol-korting bij Wibra!

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 17:55
Ik heb vandaag ook weer ingeslagen. Voor oma, mooie felle voorjaarskleuren. Ze was er erg blij mee.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 14:58

O ja hoor Willie , ik wil je poef wel plaatsen! Geen probleem

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 14:29

Hoi Jips

Ik ben geen computermens Vind je het goed als ik een foto van de poef naar jou stuur???Als jij hem dan voor 1 keertje hier zou willen plaatsen aub?

Maar ik ben nog even bezig voor hij klaar is.

Ik lees wel van je of dat goed is.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 11:46

Ik heb ook 8 bollen groen 3 wit en 1 zwart gekocht bij de Wibra voor een FC Groningen trui.

Lekker goedkoop 75 euro cent per bol Saskia garen.

Groetjes Hetty.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 11:45
Originally posted by willie willie wrote:

Jippie!!!!

Ik ben geslaagd voor garen!

Ik ben gelijk begonnen om een poef te haken met 3 kleuren tegelijk.Ik had eerder al een poef gekocht bij Blokker en ben nu begonnen om er omheen te haken.Wordt erg leuk

gr Wilma

Oooooooooooo, je maakt me wel erg nieuwsgierig! Ben benieuwd naar het resultaat

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 09:37

Jippie!!!!

Ik ben geslaagd voor garen!

Ik ben gelijk begonnen om een poef te haken met 3 kleuren tegelijk.Ik had eerder al een poef gekocht bij Blokker en ben nu begonnen om er omheen te haken.Wordt erg leuk

gr Wilma

wil
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 08:31
ik moet tot morgen wachten tot ik kan kijken! hopelijk hebben ze nog wat!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 18:36
Hm, morgen toch maar even kijken .
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 18:03
maar afwachten hoe groot het assortiment hier in Vlaardingen is..
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 17:41

Originally posted by grootkoerkamp grootkoerkamp wrote:

hoi jips mag ik vragen welk e kleur paars en lia  voor de omslag doek grtj ineke

De ordinaire Saskia bollen, 8 bollen donkerpaars (die ligt er al de hele winter) voor de gebreide omslagdoek en 6 bollen van de nieuwe kleur lila (voor de gehaakte omslagdoek van foto 3), die is gelijk gekomen met die knalrose, knalgroene, geel en grijze

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 17:39
Ik ben op zuidplein geweest nu dat viel een beetje tegen Geen lila geen ella 1 kleur gemeleerd en verder de oude kleuren
de kast was wel haast vol maar niets er voor

Morgen maar bij een andere gaan kijken
groetjes Marlan
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 16:19
Ben net terug van de wibra, sta nog te dubben welke kleur
ik voor de omslagdoek ga kopen, de kleurtjes voor de
meebreideken zijn binnen, o,o,o, moeilijk hoor kleuren
kiezen.

De paarse kleur is mooi, de lila is mooi, de gemeleerde
kleuren zijn mooi, help wat moet ik nu kiezen.
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 457
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 16:13
hoi jips mag ik vragen welk e kleur paars en lia  voor de omslag doek grtj ineke
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 15:04

Hier stond de wol-kast helemaal vol en zelfs grote plastic balen met wol er nog voor

Ik heb gekocht: 8 bollen PAARS voor de Hobbydoos Knit A Long omslagdoek en 6 bollen van de nieuwe LILA voor de Hobbydoos Crochet A Long, gehaakte omslagdoek nummer 3.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 14:47

Vandaag geen tijd, maar ga morgen wel even kijken, ze zullen  er vast wel rekening mee houden als er een aanbieidng is en extra inslaan..

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 13:05
Ik sta in de startblokken, ff kinderen naar school brengen en dan gelijk door!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 12:59
Spannend. Over 2 minuutjes gaat de Wibra open. Kan d'r zelf niet achteraan, want heb college, maar m'n moeder gaat er zo voor mij heen. Met een hele boodschappenlijst
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 12:33
Ze zijn meestal wel coulant bij de Wibra. Als je een week vóór de aanbieding wol hebt gekocht, mag je die eerst inleveren, geld terug en dan weer kopen voor de actie prijs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 11:26

Originally posted by Marlan Marlan wrote:

Als we nu eens afspreken dat als er meer mensen in de wibra staan we het woord Hobbydoos laten vallen Kijken wie er reageert en dus bij de zelfde winkel aan het shoppen is 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 11:00
Als we nu eens afspreken dat als er meer mensen in de wibra staan we het woord Hobbydoos laten vallen Kijken wie er reageert en dus bij de zelfde winkel aan het shoppen is 
groetjes Marlan
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns