Wollen kralen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Anne1987 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 November 2013 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 November 2013 om 14:35 |
Het is misschien een domme vraag, maar zijn deze kralen dan zoals de vilt kralen?
|
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
is geen domme vraag hoor, deze slimme meid weet het ook niet
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Er zijn ook kettingen van gebreide of gehaakte bolletjes als kralen.
Maar hoe kom je aan de term "wollen kralen"? Uit een advertentie of boekje of van een foto? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
ik heb het wel eens in een boekje gelezen en dan wist ik door het plaatje er bij dat het die witte vilten kralen waren, maar ik heb ook wel eens gelezen bij een ketting en toen wist ik niet welke ze bedoelde en dan spreek ik voor mezelf hoor niet voor anne
|
|
![]() |
|
Anne1987 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 November 2013 Status: Offline Points: 5 |
Ik heb het gelezen op de site van Hobbydoos bij de patronen. De foto lijkt heel erg op vilten kralen.
|
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Deze bovenstaande vilten kralen of rondjes heb ik gekocht bij de Xenos.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |