Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwolletjes en bolletjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Onderwerp: wolletjes en bolletjes
    Posted: 21 Augustus 2007 om 21:43

ben net terug met een nieuwe lading mooi wolletjes, vooral voor mijn jongste... Ben naar "de groothandel van perle en perlefientje" met hen geweest... Jaaaa, die komen daar wel vaker... en daarom noem ik het al eens lachend "hun" winkel, hé...

Voor mij is het helaas een flink eindje rijden, dus hadden ze ons uitgenodigd "even" langs hen te komen eerst om te bekomen van de lange reis... Was supergezellig en voor we het wisten had de klok een gemeen grapje uitgehaald... Het was ineens al uren later... Tja, als de dames over wol en breiseltjes beginnen... Ik heb nog een paar (lees: veel!) super ideetjes opgedaan voor trui, vest enz... en dan dus richting wolwinkel... Mijn dochter gaat zo mooi zijn deze winter!  Mijn vingers jeuken al, hihi!

met dank aan Perle, perlefientje en natuurlijk ambertje niet te vergeten voor alle bijstand, uitzoeken van vele bollekes wol, patroontjes én dragen van tassen in de wolwinkel...  Amber vond ook nog hele mooie paarse knoopjes voor mij, dus dat gaat hier allemaal even sjiek worden, hé! Magnifique! En geloof het of niet: Perle heeft dit bibieke zo zot gekregen ook eens aan zichzelf te denken! Heb wol mee voor een wikkelvestje én zowaar ook voor een mooie sjaal/stola voor mezelf! De eerste stap is er al: de wol is in huis, hihi!

Moe maar zéééér tevreden duik ik nog even tussen mijn nieuwe pluisjes wol en wuif nog eens naar mijn dikke vriendinnentjes in het verre West-Vlaanderen!

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 22:09

 

Ja,hé!Chrisje!

Was heel leuk en en dag om niet te vergeten!

De mannen (twee Peters!)keken wat op toen ze zagen dat we eingelijk...even ..zot ..waren!hahaha!!!!Maar zullen ze wel gewend worden!

Brei ze!!!!!!!Veel plezier met wollebollekes toegewenst!

(Perlefientje knikt eenstemmig)Amber voelt zich superieur nu dat chrisje vond dat ze wel goed geholpen heeft!hahaha!

Jaja,Chrisje ,me dunkt dat je wel eventjes weg kunt!Veel werk in het vooruitzicht!En daar zullen vele mooie creaties uit voortvloeien!!

Een fijne avond van Familie Pearl !!!!!!!!!!!!!!!!!!Doei!!!!!!!!!!

(wedden dat je ook al zin krijgt om uw wol aan kastdeuren te plakken ,zodanig ze steeds te kunnen bewonderen?!)hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 22:40
Oei dames, wordt bijna jaloers () op al die gezelligheid en nieuwe aankopen. Woonde ik maar dichter in de buurt ....
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 22:42
he wat hartstikke leuk zeg! geslaagd uitje dus.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 22:50

Hoi,

Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt. Waar zijn jullie precies geweest en mag iedereen daar naar toe?

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns