Wolvoorraad |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
weet je wat is graag zou willen
ik zou graag eens willen kijken in de voorraad van een ander heerlijk lijkt me dat echt zo van o ik ben niet de enige die zo gek is mijn dochter dankt namelijk dat ik de enige ben die zoveel op zolder en in een kamertje heb liggen groet nia |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De dames, die op de hobbydoosdag zijn geweest, kunnen getuigen, dat ik niet een klein beetje wol op zolder heb staan. Inmiddels is er nog heel wat bij gekomen. Ik zal kijken of mijn man een foto kan maken. Niet luisteren naar dochters die zelf niet breien of haken, ik heb jaren geleden onder druk van de mijne alle Hemabreiboeken weggegeven. Ik heb ze later gelukkig allemaal op Marktplaats weer gekocht.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij loop ik een hoop achter en heb ik nog zat te kopen.
Heb wel 3 zeeman tasjes en 2 wibra tasjes me wol liggen. En euh..... Dat was het. Ben mijn man al een tijdje aan het overhalen om onze kleding/computer kamer te verbouwen. Althans... Boven de computertafel heb ik nog een hele muur vrij. En wil daar graag planken hebben waar boxen op kunnen. Zodat ik kan uitbreiden hihihi. Maar... Betrek zijn modelbouw erbij, want daar heeft hij nog niet echt een stekkie voor en ligt dus her en der verspreid door huis. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, Ien, ooit klaagde mijn man, dat hij geen eigen stek had en ik stelde mijn halve hobbykamer ter beschikking, in theorie dan, in de praktijk werd het een warzone, overal tanks, al of niet in aanbouw.
En een kast vol strips. In de schoolvakanties moest de naaimachine in de hoek staan voor een stuk of 5 computers, omdat mijn zoon dan een spel kon spelen met een netwerkje. "Ik had zo'n lekker grote hobbytafel". |
|
wat rozengeur. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn man heeft gelukkig al zijn eigen stek qua computerhoek boven op zolder. Alleen geen grote computer tafel dus kan daar kan hij geen modelbouw doen. Gaat er meer om dat hij een hoekje heeft voor als het geverfd is dat het kan drogen.
Nu staat het soms op de eettafel. En dat... Vind ik tien maal niks Dus dan liever een plekje boven regelen |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
De computer staat in een hoekje van de huiskamer bij het raam. Toen hij daar de hele dag op zat, vond ik het te ongezelig en dat gesleep met koffie en boterhammen de trap op beviel me ook niet. Inmiddels staat er een vitrine en er hangen wat planken, dus de warzone is nu in de huiskamer: soldatenpoppen, Star Wars poppen en tanks al of niet in Tamiya doos. In een andere hoek is de handwerkzone: minstens drie tassen met garens, haak- en breipennen, schaar, naalden en een boekenstandaard met een breiboekje aan mijn stoel.
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heerlijk toch,dat wij dat elkaar gunnen,ieder zijn eigen hobby en zijn eigen plekje.Ik prijs mij gelukkig met een ruim huis voor ons tweetjes,met ieder onze eigen hobbykamer,manlief zijn(ook )modelspoor) en ik mijn eigen kamer(was vroeger de slagerswinkel).maar haken en breien doe wel gezellig in de woonkamer.man achet(voor de pc) verzamelt ook nog munten.Ik zie dan ook helemaal niet op tegen de periode dat wij niet meer hoeven te werken(duurt nog wel 7jaar),Hobby's genoeg
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben een grote schuur - daar worden de 2-wielers onderhouden. Als het eten staat af te koelen bel ik even (vooral fijn in de winterdag).
Nu maar hopen dat hij binnenkort even naar de ketting van mijn 2-wieler kijkt, dat is ten slotte het belangrijkste vervoermiddel in dit
huishouden !!! Geen fiets, geen boodschappen.
Ik ga die anderhalve kilometer echt niet met de auto naar het dorp waar je je kont niet keren kunt met dat ding. En tis geen hummer.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
tractor?
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
fiets denk ik
nia |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
dan eerst maar eens 4 bunder grond moet aanschaffen - hahaha.
Ik heb een fiets met mega fietstassen en we hebben een stationwagen, maar dit dorp waar ik woon is gewoon onhandig ingericht.
Met de fiets kun je veel beter uit de voeten (wielen). Effe hierheen, daar doorsteken, effe daarheen, daar doosteken en dan
zo of zo of zo naar huis kachelen. Parkeren, hup standaard uit - klaar, dat lukt met de auto niet.
En van fietsen schijn je mooie benen te krijgen . . .
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
hahahahahaha
hihihihihihi ik lig helemaal in een deuk hubby leest toch niet mee op dit forum of wel? anders moeten we geheim taal gaan schrijven groet van nia |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
de mijne wilt ook heel graag een tractor(tje) ja maar ik moet de mest wegbrengen?? achter zijn auto zit een trekhaak en de biologische boer zit ongeveer 50 meter verder....dus geen tractor haha
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
van fietsen mooie benen?
o is dat het fiets me al jaaaaaaaaaren te pletter, we doen t zonder auto of tractor. hier is de huiskamer ook ''verdeeld'' breien, haken, wol en andere crea zooi voor, pc s, laptops en ander ongeregeld/ontregeld met een stekkr in de gang , in de keuken en in de huiskamer achter |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
das druk!!! maar wel gezellig.alleen lastig als je met een patroon bezig bent waar telkens bij moet tellen.....
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf vraag ik me weleens af waarom we een woonkamer hebben, we zijn daar amper. Want we hebben geen tv en ook de computer
staat er niet. Ik ontbijt er, ik strijk er, maar meestal zit ik bij mijn putertje in de buurt .
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
geen tv?
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
(en dat wil ik niet eens vaak) dan kun je alle normale zenders gewoon via internet bekijken. En wanneer doe ik dat ?
Zelden - ik zal vast wel wat missen, maar momenteel weet ik niet wat
Moet ik een nieuw topic beginnen, zodat jullie me kunnen vertellen wat ik allemaal mis ?
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |