Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wolwinkel eerbeek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wolwinkel eerbeek
    Posted: 18 Februari 2013 om 11:31
Volgende week gaan we voor een paar dagen met dehele familie naar Eerbeek. Weet iemand van jullie of daar een wolwinkel is of ergens in de buurt??
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 11:45

In Voorst zit er als het goed is 1. Ik ben er nog nooit geweest, dus misschien eerst even bellen om te checken. 

Voskamp Textiel A 

Meer informatie

Rijksstraatweg 148, 7383AX Voorst gem Voorst Kaart & Route

  • 0575-501423


Ik vond dit artikel ... ziet er wel naar uit dat ze wat bolletjes in huis hebben. 

Je kan trouwens ook naar de wolhal in Beekbergen, daar zit je volgens mij helemaal geramd. Magtelt weet daar meer over te vertellen.

Je zou trouwens in Eerbeek zelf kunnen kijken bij Israels aan het Oranje Nassauplein.
Ik dacht ze daar ook wel wat wol hebben, maar zeker weten doe ik het niet. De Action zit er tegenover, dus in geval van nood ... Wink

En waar ga je naar toe? Coldenhove? 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 12:01
Als je op google "hobbywinkel Gelderland" intikt, krijg je een lijst hobbywinkels per provincie, onderverdeeld in steden. Aan de icoontjes kun je zien of het om breiartikelen gaat. Ik kan Apeldoorn toch al aanbevelen. In de stad zijn Action, Wibra, Zeeman, Euroland, Voordeelboekwinkel allemaal op een steenworp afstand van elkaar. De Oranjerie is leuk en overdekt, minder koud dus.

De BB wolhal kan ik aanbevelen, massa's boekjes en bladen en heel veel wol en andere hobbyartikelen. Ze hebben een site.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 12:43
Bedankt voor jullie info, effe kijken of ik manlief zo gek kan krijgen, maar als ik hem een paar nieuwe sokken beloof en dat-ie zelf de wol uit mag zoeken zal dat wel lukken (ach, een kinderhand is gauw gevuld)
 
Saskia: Wij gaan inderdaad naar Coldenhove, van vrijdag tot en met maandag met kinderen en kleinkinderen en daarna tot vrijdag met z'n tweetjes om uit te rusten van het weekend Smile
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 13:05
Aan de Loseweg in Apeldoorn zit een treientoko Wentink. Hij heeft ook een webshop. Er is voor vrouwen niet veel te doen, in de buurt ook niet. Maar je kunt je laten afzetten in het centrum en je man naar de treintjes laten kijken en dan weer afspreken in de Oranjerie, allebei mobieltje mee, dat moet lukken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns