Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

woning

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 08:53
sjonge, ik zit op woningnet Amsterdam te kijken, daar staat een eengezinswoning in Amsterdam noord waar maar liefst 2009!! reacties op zijn gekomen
ik sta op de 1190ste plaats
dus ik maak nog een goeie kans LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 08:59
919 mensen achter je, voel je hun adem in je nek?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 09:02
hahahaha
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 10:53
Ik ben in noord geboren en naar school geweest. Ik ben er een paar jaar geleden nog geweest en het is veel voller en soms onherkenbaar LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 11:53
en duidelijk gewild!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 16:48
Als je tegen iemand zei dat je uit Noord kwam werd je meestal vuil aangekeken . . . of je kreeg te horen dat is geen Amsterdam . . . maar de tijden veranderen.
Ik zag het ouwe Shell gebouw en mensen die bovenin op een soort bungee schommel boven de afgrond bengelden en wat zal ik zeggen, ik voelde me oud LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 17:56
Bedoel je Noord met de pont over het IJ? Laatst is daar een binnenschip tegenaan gevaren. Ik snapte het niet, die pont voer al toen ik nog heel klein was, misschien daarvoor ook al. Nooit een ongeluk gehad, voor zover ik weet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 19:55
Had ik ook gehoord, dat ze een pont aangevaren hadden - maar zo'n schip heeft ook best kans om er 1 te raken er varen er wel een stuk of 3.
Die hebben allemaal een ander traject. Een van de leukste dingen met de pont over het IJ varen Big smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 09:49
Is het nog steeds gratis? Wij gingen altijd wandelen in Noord, eerst met de tram, twee keer met de pont en dan weer met de tram. Er was lang geleden ook een bootje naar Schellingwou en naar het Vliegenbos. De goeie ouwe tijd! Meer dan 60 jaar geleden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 10:24
Kijk hier --> pont
Die van het vliegenbos vaart nog steeds en ook gaat er nu 1 naar wat vroegers de havens Oost waren, waar al die fraaie nieuwbouw op staat.
Je hoeft het niet mooi te vinden, maar je kunt het wel bewonderen LOL
Wat ik me van vroeger kan herinneren is dat je met de auto wel betaalde, maar dat regelde mijn vader dan. Maar tegenwoordig is het alleen 
fiets en voetgangers (volgens mij).

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns