woonplaats ? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Januari 2014 om 22:27 |
Ik heb veel plezier op dit forum maar vind het jammer dat de meeste forumleden zelden of nooit een woonplaats invullen bij hun profiel. Wat is daar de reden van? Straatnaam en huisnummer niet vermelden, dat snap ik, maar woonplaats zou toch geen kwaad kunnen?
Dan weet je tenminste of iemand op fietsafstand woont zodat je misschien eens iets af zou kunnen spreken om elkaar te helpen.
Ben ik de enige die dit jammer vind? |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan weet je tenminste of iemand op fietsafstand woont zodat je misschien eens iets af zou kunnen spreken om elkaar te helpen.
misschien daar om wel hahaha |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ik begrijp jevolkomen en ben het met je eens .Dus ik woon in Haarlem en maak daar geengeheim van.Dus misschien tot ziens.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tenzij je een geheim telefoonnummer hebt, sta je in de telefoongids en als je dan je achternaam en woonplaats vermeldt, is je adres en telefoonnummer te vinden. Je zou de eerste twee cijfefers van de postcode kunnen neerzetten, dan ben je een beetje te plaatsen in je regio.
Maar dat "niet gegeven" stoort mij ook wel, je land kun je toch zeker vertellen en je hobbies. Dat geheimzinnige over leeftijd vind ik een beetje belachelijk. Ik kan me wel voorstellen dat je je beroep niet wilt melden, dat kan gevoelig liggen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik woon in het gehucht Etenaken en dat ligt precies midden tussen Wijlre, waar we officieel bij horen, en Schin op Geul, waar we naar de kerk gaan. Ons huis ligt tamelijk precies 5 km van Valkenburg vandaan. Mijn man en ik zijn beiden uit het wondermooie dorp Mechelen, zelfs 3 van onze 4 ouders. Wij zijn dus wat je was- en kookechte Zuid-Limburgers zou kunnen noemen.
En als je mij in het telefoonboek gaat zoeken heb je pech. Er wonen 3 broers van mijn man in dit dorp en nog wat andere mensen met dezelfde achternaam die geen familie zijn!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt Dat geheimzinnige over leeftijd vind ik een beetje belachelijk.
mij ook. en ik denk ook dat het wel leuk is je woonplaats of/en provincie in te vullen |
|
oant Sjen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
De voornaam, zonder achternaam vermelden en je woonplaats dan loop je geen risico.
Is het een idee Magtelt om daar aandacht voor te vragen bij je bericht bij "even voorstellen". Dat het vermelden van woonplaats niet verplicht is, maar het wel vermelden kan zorgen voor de mogelijkheid om persoonlijk contact te leggen in de regio? |
|
|
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik woon in steyl dat is in limburg
|
|
Ik12
Groupie Lid sinds: 22 September 2012 Status: Offline Points: 83 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik woon in Tilburg
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ha betty,
dat is op fietsafstand (mooi weer en geen wind) dan he! de limburgers wonen wondermooi maar een retourtje op de fiets! waar ik woon lijkt me duidelijk |
|
Hulten1
Post Options
Thanks(0)
|
Heel lief dat jullie in dit draadje je woonplaats kenbaar maken, maar het zou fijn zijn wanneer dit ook in je profiel staat. Dit is bij sommigen ook het geval, maar bij de meeste niet.
|
|
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben ik nou echt de enigste die vind dat iedereen dat zelf moet weten wat ie invult, ik heb thuis vrienden en ik heb vrienden op mijn pc, thuis vrienden zijn welkom thuis, het woord zeg het al en pc vrienden blijven in mijn pc en waar ik dan woon en welke leeftijd ik heb hoeft toch niemand te weten, nou weet ik wel dat het weer niet aardig klinkt van mij, maar zo is het hoe ik het voel, als ik behoefte voel om meer contact te hebben met een hobbydoos laat ik dat wel weten, je even voorstellen dat vind ik normaal maar daarbij hoef je mijn woonplaats en leeftijd toch niet te weten ik vraag jullie toch niet op de koffie dan, en het is niet zo dat ik het eng vind om die dingen er bij te zetten maar ik heb daar gewoon geen zin in, ik ben rosaa en ik hou van haken en breien en ik ben blij met jullie tips, kan ik helpen zal ik dat ook doen, dat vind ik genoeg als ik eerlijk ben
|
|
Hulten1
Post Options
Thanks(0)
|
Tegen eerlijk is helemaal geen bezwaar, maar waarom zo in de verdediging wanneer je niet aangevallen wordt? Niemand hier zegt dat je verplicht moet worden die informatie te verstrekken, niemand dwingt jou anderen op de koffie te vragen. Ik snap je reactie totaal niet.
|
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze vraag is al eens beantwoord in dit topic : http://forum.hobbydoos.nl/waar-wonen-jullie-allemaal_topic3494_page1.html?KW=woonplaats
|
|
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
nee hulten dat blijkt wel, ik verdedig me helemaal niet, ik zeg hoe ik het voel, ik val niemand aan, dus ik weet niet waar jij dat uithaal in mijn reactie hier op, ik zeg als ik mijn leeftijd en woonplaats doorgeeft dan vraag ik jullie toch niet op de koffie, ik denk dat je mij verkeerd leest maar dat geeft niet, ik had ook niet verwacht dat wat ik zei vriendelijk gevonden zou worden, ik geef alleen aan hoe ik het voel en voel me totaal niet aangevallen, dus lees jij het toch echt verkeerd, maar geeft niet ieder zijn ding, maar je kom vast niet op de fiets naar mij om koffie te komen drinken haha
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik begrijp beiden kanten wel. Ik denk er zelf ook zo over als Rosaa eigenlijk.
En hou van mijn privacy, ben nogal op mezelf door levenservaringen en wil dat graag zo houden. |
|
Saskia Angelie
Hobbywonder Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Goudswaard Status: Offline Points: 669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik woon in een heel mooi klein dorpje Goudswaard (Hoeksche waard) en kom uit Zuid-Limburg!.
(Sweikhuizen), ook een klein dorpje. Groetjes Saskia. ssssssssssssssssssst Zondags rust !!!.
|
|
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk www.angelikas-pictures.blogspot.nl |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben hier nieuw, dus ik vul mijn woonplaats niet in terwijl ik de kat uit de boom kijk. Als ik me straks happie voel kan ik het alsnog wijzigen. Ik ben lekker (een beetje) incognito, waar is mn zonnebril o daar -->
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In mijn Welkom staat wel dat het leuk is om je leeftijd, je hobbies en je locatie, d.w.z. land te vermelden. Want als iemand dan vraagt waar bepaalde dingen te koop zijn, moeten we wel weten of het om Egypte, Canada of Spanje gaat.
Je hoeft er niets in te zetten, maar dan kunnen we je niet plaatsen qua leeftijd en hobby-ervaring of we snappen niet waarom je moeilijk aan nederlandse boeken kunt komen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
zo zie ik het ook cozz, ik viel het topic ook niet aan, ik zei alleen hoe ik het voelde, maar het geeft niet, ik voel me niet geraakt en ruzie wil ik al helemaal niet, een geschreven woord kan iedereen anders lezen
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |