Yeah! baby landschildpadjes! |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
net terug van een weekje vakantie met man ,kind en kleinkind.mijn laptop is kapot en ik kan alleen daarmee foto.s versturen,.Ze doen het harstikke goed.De ouders(6 grootste) zijn vorige week in de winterslaap gegaan dus de rest zit binnen onder de lamp. Zal binnenkort een mooie foto plaatsen |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooohhh....zijn ze al in winterslaap gegaan?
Mijn Stoffel (waterschildpad) ging altijd pas half oktober in winterslaap. Wel binnen hoor.....in de koele berging. Ben heel benieuwd naar de foto's van de kindjes......LIEFFFFFF!!
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eindelijk een nieuwe laptop en eindelijk de beloofde foto. In totaal hebben we 13 jongen gekregen,de 6 grotere zijn van de afgelopen jaren.In de glazen bak zit een gister geboren padjen van een andere mevrouw.Haar schildpad heeft voor het eerst 4 eieren gelegd en daar is er gisteren dus al eentje van uit gekomen.Hopelijk komt er uit de andere drie ook nog wat.
|
|
Meegosh
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2015 Locatie: Afferden Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg mooi om te zien, gefeliciteerd :) griekjes?
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met deze uitbreiding. Zoveel jonkies is zeker beschuit met muisjes waard!
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de relatie die je kan hebben met schildpadjes. Herkennen ze je? Kennen ze een soort aanhankelijkheid zoals je dat van andere huisdieren gewend bent? Komen ze ook wel eens uit de glazen bak? Leuk hoor!!!
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
In de glazenbak zit er nu eentje,omdat die van iemand anders is.In de winter zitten deze formaatjes binnen onder een warmtelamp.In de zomer gaan ze de tuin in(zodra de nachtvorst geweken is) de ouders ( 6 stuks) zijn al in de winterslaap en zijn al 18 jaar.Je kunt zeker bij de grote dieren merken dat ze niet bang voor ons zijn,en als ze ons zien meestal iets lekkers te eten krijgen.Ik geef ze heel af en toe wat macaroni en ze komen(voor hun doen bijna rennend) het hok uit.We kunnen ze lekker over hun koppies aaien en onder hun kinnetje kroelen.Het is mooi om te zien hoe simpel ze hun gang gaan. rechtdoor is rechtddor,desnoods over alle anderen heen.
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Griekse landschildpadden.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jouw antwoord Engeline! Met een echtgenoot die allergisch is voor diverse harige huisdieren, heb ik wel eens gefantaseerd over schildpadjes. Toch vrees ik dat manlief het liefste heeft dat ik de huisdieren zelf brei van wasbaar materiaal...
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
en zachter zullen ze dan ook zijn.maar .... ik heb liever echte!! haha
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |