Zal ik het doen....of zal ik het laten??? |
Reageer |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Maart 2015 om 16:33 |
Er is een nieuwe CAL 2015 deken gestart,
Waarschijnlijk wisten jullie dat al, maar er dringt wel vaker iets niet door bij mij, noem t de leeftijd, alhoewel ik nog geen 40 ben...... En aangezien m'n voorraad katoen best flink is geworden, dacht ik zal ik dan toch die deken gaan haken op m'n eigen tempo als ik tijd heb? Verleden jaar was ik aan de CAL 2014 deken begonnen, ik liep al snel achter, en haakte uiteindelijk af. Die deken is nu een soort babydekentje geworden, maar dan verkeerd om, haha. Maar nu zit ik toch te denken...... Zal ik het doen, of zal ik het laten????? |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uhm, waarom heb je niet aangepikt toen Jips de Cal van vorig jaar nieuw leven in blies ?
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ehm....heb ik niet geweten.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
je kan nog altijd rap beginnen. De 2014 (wij dus) zitten nu aan week 5
en de 2015 zal niet veel verder zitten. En zoals jij een tempohaakster bent is dat rap 'in'gehaakt. |
|
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Is ook zo, met die van 2014 ben ik bij week 10 geloof ik, dus kan ik ook die rustig aan verder haken, dan loop ik vanzelf gelijk met jullie.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
uwe rustig aan of onze rustig aan? want als het uwe rustig aan is dan moeten wij een tandje gaan bijsteken denk ik.
|
|
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Bep, ten eerste vind ik je taaltje geweldig. Ik geniet ervan.
En ten tweede, ik haak echt ik niet zo snel hoor. Maar ik wil zoveel nog haken, ik kom aan 3 levens nog te kort, dus als het even kan, ja, dan haak ik graag.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat zie je dat je graag haakt aan de mooie en soms eigenzinnige creaties die uit uw pols komen. En vooral aan het altijd mooier willen maken dan de vorige. (evolueren noemen ze dat). Mijn evolutie gaat heel traag vooruit.
|
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen beleeft zijn/haar eigen evolutie in eigen tempo
Ik zou gewoon met ons mee gaan doen en eerst die andere deken afmaken. Het topic staat onder agenda beurzen en heet streepjesdekenmaareenjaartjelater oid. Iedere vrijdag mail ik de nieuwe week en gaan we weer verder. Wij zijn bij week 5. |
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Okay Jips, ik heb alle weken al, maar ja.....die lap is toch nog niet af.
Maar wie weet, gaat het dit jaar toch gebeuren samen met jullie.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gewoon lekker aanhaken Ik ga er iedere week een avond voor zitten. Eerst de de cal-week-taak en dan pas iets anders.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |