Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeman

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeeman
    Posted: 09 Oktober 2012 om 11:46
Ergens staat een topic over nieuwe breiboeken van Zeeman, dat zijn drie A4 boeken, bij de kleintjes zag ik Breien voor de allerkleinsten, Hoeden en mutsen en Snel leren breien. In de folder zag ik thuis pas dat er brei- en haakpakketjes voor kinderen zijn en datzelfde brei- en weefpakket van vorig jaar, € 2,99 of € 3,99 per stuk. Ook kinderborduurpakketjes, punniksetjes en sieraden maken. En dan natuurlijk op hun website mutsen en kerstfiguurtjes breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 17:15
hallo Magtelt,
ik kan er helemaal niks van vinden. Niet online en niet in de folder.
Waar heb je dat zien staan dan? Vind vooral de pakketjes voor de kinderen interessant.
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 17:19
Hallo Magtelt,

Bij ons bij de zeeman ook alleen de A4 boekjes maar geen pakketjes.
Er was begin deze week inderdaad een topic van .....
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:02
Krijg net van mijn dochter een berichtje......
bij de zeeman liggen nu wel de haakpakketjes, zij heeft een beertje gekocht

Zeeman in Landgraaf !!!!!
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:58
De pakketjes heb ik niet gezien hier, wel de boekjes. Meteen het boekje met hoedjes etc maar meegenomen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:24
ik heb ze ook gekocht. Een breipakketje met breiring voor de jongste. Die wil al tijden een knuffeltje haken of breien maar heeft nog niet het geduld en handigheid. Voor de oudste een haakpakketje meegenomen. Ze moeten nog wel even wachten want ze krijgen het met sinterklaasWink
groetjes Karina
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:25
nou vanochtend meteen maar naar de zeeman geweest.
En weer flink armer. ie haak en breipakketjes voor kinderen zijn zo leuk!!!
Leuke sint kadootjes.
En ook veel leuke nieuwe breiboeken. Ben pas begonnen met breien dus die had ik natuurlijk echt nodig. Lol
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:26
Hier lagen ze ook, kleine boekjes met leren breien voor kinderen, verschillende patronenboekjes. Ik wil ook leren breien dus ik heb het boekje 'snel leren breien' gekocht en nog een patronenboekje met simpele jurkjes. Nu maar oefenen!
Pakketjes lagen hier ook, maar daar heb ik niet uitgebreid naar gekeken.
Hooked on Crochet!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 12:23
Het foldertje lag bij de kassa, misschien komt het volgende week pas in de bus. Ik ga vanmiddag de stad in voor iets hoogst noodzakelijks, een nieuw draaidingetje voor de broodbakmachine, en laat er nou een Zeeman in de stad zijn ook! Vlak naast een Wibra nota bene.

Letten jullie ook op de site? Ik heb nog niet gekeken, maar er moeten mutsen en kerstdingetjes op staan.

wat rozengeur.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 18:45

kreeg net de folder via de mail

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 18:52
ja maar ik vind ze niet mooi
dus heb ze niet gekocht

nia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:49
Ik ben er al twee keer geweest deze week, vette buit en ik vergeet aldoor die armbandjes voor het goede doel te kopen. Dus volgende week moet ik weer naar Zeeman en dan eerst die armbanden in het mandje doen.

Ik heb een popje en een beertje gekocht, maar ik ga niet precies dat patroon doen, ik maak er iets mooiers van.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns