Zeeman |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Februari 2013 om 14:35 |
Vandaag gezien bij Zeeman: sjaaltjesgaren. Ze noemen het Lace. In diverse kleuren, bolletjes voor € 2,49. Ze zijn zowel effen als gemeleerd. Ik heb ermee in de handen gestaan, maar uiteindelijk niet gekocht.
Ook zag ik kleuren garen zoals die van Royaal, maar een stuk dunner. Ik kan me alleen de prijs niet herinneren (moest daarna nog een heleboel boodschappen doen en heb een hele tijd met een vrouwtje uit de buurt staan praten). Deze wol was geschikt voor naalden 3 of 3,5 |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heb dat garen vandaag ook in mijn handen gehad ,heb het kunnen weerstaan om het te kopen
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23718 |
Ik heb het witte gekocht met de fluffy witte. Dat lace leek op veters.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Vandaag hard voorbij de zeeman gelopen, morgen nog een kans, of weer hard door lopen?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23718 |
Tja, ik vertraagde en keek door het raam. Helemaal mis.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
hahahahahaha dames dit is toch zo om te lachen, daarom loop ik altijd met mijn hoofd naar beneden en owee als ik mijn hoofd toch op til en even door de winkel ruit kijk, nee nee niet goed
|
|
![]() |
|
Waarom lig die wol dan ook voor het raam? Bij Wibra staat de wolkast achterin de winkel.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
ik was al geweest........ maar ik moet er van de week weer zijn, voor een prinsessen kussensloop, op weg naar de kassa kom ik langs de wol........ pfffft
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
heeft zeeman in Nederland dan meer kleurtjes dan bij ons? Want ik vind ze altijd zo donker van kleur.
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Reghaakmaaraan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Ligt eraan, bij onze zeeman hebben ze ook lichte kleuren. Wellicht ligt het aan het jaargetijde?
|
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Hier ligt niet veel. Wit zwart rose blauw en verder nog wat dunne wol met glitters, maar daar kan ik niets mee.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
meestal hebben ze inderdaad redelijke donkere kleuren, maar laatst een bol felroze bij ze vandaan gehaald! (die heb ik meteen in die bloem verwerkt die ik laatst maakte) Je moet er echt op uit komen. Ooit hebben ze zelfs groen gehad, maar dat hebben ze hier toch al een hele tijd niet meer :(
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
ik vind de kleuren van Wibra mooier.
Gelukkig hebben we nog een wolwinkeltje in de buurt, daar kan je zo eens andere kleurtjes vinden.
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Wibra heeft hier ook niet zoveel helaas. De mooie kleuren liggen bij de euroknaller en boekenvoordeel, maar die zijn wel 2 keer zo duur en de bollen zijn maar de helft, dus eigenlijk 4 keer zo duur helaas.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
ik ben gisteren ook bij zeeman geweest
hadden nieuwe stock royaal soft en fluffy en ook de nieuwe kwaliteit hij wordt verwerkt met nld 3 of 3.5 en der zijn 437 m op de bollen zijn ook 100 gr voor de prijs van 1.49 dus veel acryl voor weinig geld heb me 20 bollen mee genomen ,om een beidsprei te maken haken of breien dat weet ik nog niet een ding weet ik wel tis redelijk dun voor de beschreven nld en hele zachte
|
|
![]() |
|
Sonjake ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 90 |
Heb ze ook niet kunnen weerstaan.. Toch een beetje Lace meegenomen, nog nooit mee gebreid dus hopelijk valt het beetje mee. Kleuren zijn hier vooral in golven, dan weer veel kleurtjes, dan weer minder en ook verschillend in verschillende winkels.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |