Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeman

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeeman
    Posted: 28 Februari 2013 om 14:35
Vandaag gezien bij Zeeman: sjaaltjesgaren. Ze noemen het Lace. In diverse kleuren, bolletjes voor € 2,49. Ze zijn zowel effen als gemeleerd. Ik heb ermee in de handen gestaan, maar uiteindelijk niet gekocht.
Ook zag ik kleuren garen zoals die van Royaal, maar een stuk dunner. Ik kan me alleen de prijs niet herinneren (moest daarna nog een heleboel boodschappen doen en heb een hele tijd met een vrouwtje uit de buurt staan praten). Deze wol was geschikt voor naalden 3 of 3,5
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 16:42
heb dat garen  vandaag ook in mijn handen gehad ,heb het kunnen weerstaan om het te kopen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 17:43
Ik heb het witte gekocht met de fluffy witte. Dat lace leek op veters.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 18:04
Vandaag hard voorbij de zeeman gelopen, morgen nog een kans, of weer hard door lopen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 18:06
Tja, ik vertraagde en keek door het raam. Helemaal mis.

wat rozengeur.
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 18:15
hahahahahaha dames dit is toch zo om te lachen, daarom loop ik altijd met mijn hoofd naar beneden en owee als ik mijn hoofd toch op til en even door de winkel ruit kijk, nee nee niet goed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 18:33
Waarom lig die wol dan ook voor het raam? Bij Wibra staat de wolkast achterin de winkel.

wat rozengeur.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 18:44
ik was al geweest........ maar ik moet er van de week weer zijn, voor een prinsessen kussensloop, op weg naar de kassa kom ik langs de wol........ pfffft
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 20:11
heeft zeeman in Nederland dan meer kleurtjes dan bij ons? Want ik vind ze altijd zo donker van kleur.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Reghaakmaaraan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Reghaakmaaraan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 08:11
Ligt eraan, bij onze zeeman hebben ze ook lichte kleuren. Wellicht ligt het aan het jaargetijde?
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 08:43
Hier ligt niet veel. Wit zwart rose blauw en verder nog wat dunne wol met glitters, maar daar kan ik niets mee.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 09:35
meestal hebben ze inderdaad redelijke donkere kleuren, maar laatst een bol felroze bij ze vandaan gehaald! (die heb ik meteen in die bloem verwerkt die ik laatst maakte) Je moet er echt op uit komen. Ooit hebben ze zelfs groen gehad, maar dat hebben ze hier toch al een hele tijd niet meer :(
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 09:56
ik vind de kleuren van Wibra mooier.

Gelukkig hebben we nog een wolwinkeltje in de buurt, daar kan je zo eens andere kleurtjes vinden. 

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 12:20
Wibra heeft hier ook niet zoveel helaas. De mooie kleuren liggen bij de euroknaller en boekenvoordeel, maar die zijn wel 2 keer zo duur en de bollen zijn maar de helft, dus eigenlijk 4 keer zo duur helaas.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 14:54
ik ben gisteren ook bij zeeman geweest 
hadden nieuwe stock royaal soft en fluffy
en ook de nieuwe kwaliteit
hij wordt verwerkt met nld 3 of 3.5

en der zijn 437 m op de bollen zijn ook 100 gr voor de prijs van 1.49 dus veel acryl voor weinig geld 
heb me 20 bollen 
mee genomen ,om een beidsprei te maken haken of breien dat weet ik nog niet 
een ding weet ik wel 
tis redelijk dun voor de beschreven nld en hele zachte
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2013 om 20:19
Heb ze ook niet kunnen weerstaan.. Toch een beetje Lace meegenomen, nog nooit mee gebreid dus hopelijk valt het beetje mee.  Kleuren zijn hier vooral in golven, dan weer veel kleurtjes, dan weer minder en ook verschillend in verschillende winkels.  
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns