Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeepaardje, muis en nog vraag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jessica-1991 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 Juli 2012
Locatie: -
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jessica-1991 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeepaardje, muis en nog vraag
    Posted: 23 Februari 2013 om 18:53
Ik heb niet 1 vraag maar eigenlijk 3 Confused
 
1. Ik heb bij mijn (helaas net overleden) oma een gehaakt muisje gevonden en ik vind hem helemaal geweldig. Van mijn opa heb ik allemaal haakboekjes en patronen gekregen die mijn oma gebruikte, maar helaas het muisje niet :( (wel andere leuke patronen van kleedjes maar heb ik het geduld nog niet voor) Nu probeer ik het muisje na te maken maar ik heb nog nooit een patron gemaakt. Dus had ik de vraag of jullie het muisje misschien herkennen en een patroon van hebben?? zie onderstaande link:
 
2: Heeft een van u een zeepaardje (sleutelhangerformaat) patroon en zou ik die Mogen hebben?
 
3: Misschien de makkelijkste vraag (hoop ik) Ik probeer de foto's in de berichten te krijgen maar het lukt niet? Zou iemand mij dat kunnen uitleggen?
 
Sorry voor de vele vragen :(
 
gr Jessica
 
Haken is leuk!
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 1165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2013 om 14:36
http://www.lionbrand.com/faq/584.html

Hallo Jessica, hier een link van een zee paardje gratis maar in het engels. (Zie boven)
En de onderste link zijn 1500 gratis patronen!
Misschien zit daar het muisje tussen die je zoekt.

http://greatamigurumi.blogspot.co.uk/?m=1

En over je vraag om foto's te plaatsen moet je echt even zoeken op dit forum daar is wel een topic van.
Ik hoop dat je nu even geholpen bent.
En anders gewoon weer vragen hoor!



Back to Top
jessica-1991 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 Juli 2012
Locatie: -
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jessica-1991 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2013 om 14:37
Bednakt maar hoe kan ik dan van engels omzetten naar nederlands? Dat heb ik dus nog echt nooit gedaan :S
Haken is leuk!
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 1165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2013 om 14:39
Vertaal schema op je pc
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2013 om 14:39
met een vertaalschema: http://www.amigurumi-haken.be/tips-en-tricks/vertaalschemas/nederlands-engels
Zo hebben wij het allemaal geleerd Wink Als je eenmaal de termen kent gaat er een nieuwe haakwereld voor je open (duizenden patronen die in ene te begrijpen zijn ipv chinees hihi)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns