zeker geen stomme vragen |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Mei 2015 om 12:44 |
want ik zou ze zelf kunnen bedacht hebben .
http://www.oocities.org/sunsetstrip/lounge/9971/jokes/nadenken.htm als er iemand is die een antwoord weet op een van de vragen, pen maar neer. |
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een vlinder heeft hopelijk ook kriebels in zijn buik en niets ergers
Militairen schieten elkaar dood, burgers dus, stom he Schapen tellen elkaar natuurlijk zo wie volgt hihi |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat van die gulden per minuut denk ik omdat ze in feite bedoelen, (in euro's uitgedrukt nu) 10 euro per centimeter, en voor zover ik weet komen er bij zulke praatjes bij vrouwen dan geen centimeters bij en daarom een seksist.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ooit op vakantie in Frankrijk mijn beide schoenen naast de auto laten staan
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat van die Whiskas verbaast me telkens weer. Katten vangen geen runderen, varkens, schapen, tonijnen of kalkoenen. Dus waarom geen muizen, vinken of mussen in de blikjes? Nu vinden de onze dat die vogels bij het tuinmeubilair horen, ze zouden het kannibalistisch vinden om ze op te eten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |