Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zelfscan

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zelfscan
    Posted: 22 Januari 2025 om 10:22
Vandaag ging ik opgewekt naar de Plus, waar de week sinds kort begint op woensdag en eindigt op dinsdag. Ik graaide alles wat ik nodig had bij elkaar en scande alles, één voor één, want ik ben er wel eens ingetuind met ijs, dat leek op twee dezelfde bakken chocolade-ijs, maar er was een enorm verschil. Ik moest toen alles nog eens bij een gewone kassa op de band leggen. Afijn dit keer betaalde ik met mijn pasje en liep naar de toezichthoudster van de zelfscankassa's, omdat er weer zegeltjes uitgereikt worden, dit keer voor bewaarbakjes. Helemaal fout, het betaalplein is geheel gedigitaliseerd, zegeltjes moeten op je mobieltje terechtkomen. Niet op mijn simpele mobieltje, dus. Deze keer kreeg ik de zegels nog via de centrale kassa, die onbemand is, maar voortaan moet ik, als ik zegels wil, bij de gewone kassa in de rij staan, alles op de band leggen en daarna pas betalen en zegels ontvangen. Een hele achteruitgang in deze moderne tijd, ik kan het allemaal niet meer volgen. En ik spaar meestal om weg te geven, mijn kast puilt uit van de bewaarbakjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns