Zere vinger |
Reageer |
Autheur | |
R.M.
Duizendpoot Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 September 2011 om 11:18 |
Hallo allemaal,
Elke keer als ik een langere tijd achter elkaar aan het haken ben, krijg ik last van mijn linker wijsvinger. Dat komt doordat de haaknaald er elke keer overheen schuurt zeg maar. Hebben jullie hier ook last van? En wat doen jullie hier aan? Groetjes Rianne |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ken het...
Ik heb er eigenlijk bijna geen last meer van sinds ik Clover haaknaalden heb... Die hebben een lekker rond puntje... |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien een goed passende vinger van een rubber handschoen aantrekken?Of een stukje leukoplast wikkelen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik herken het wel, alleen als ik echt heel veel achter elkaar gehaakt heb. Dan haak ik een paar dagen niet (of een stuk minder) en dan is het weer weg. Misschien is een handschoenvinger inderdaad een idee. Of wat ik ook wel eens gezien heb, een gehaakte handschoen met 1 vinger.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik herken het ook. Ik probeer af en toe de naald wat verder van de vinger te houden,maar ga toch zo weer in dezelfde houding haken.
|
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja de enige afdoende oplossing is om op de duitse/ koloniaal??? manier te leren haken; dus met de draad een aantal keer om je vinger heen geslagen en met je wijsvinger in de lucht.
Ik heb het geprobeerd maar het is niet makkelijk aan te leren, als je al op de nederlandse manier hebt leren haken. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |