Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ziek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Zonnetje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zonnetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ziek
    Posted: 10 Februari 2011 om 13:39

Er was iemand op het forum weet de naan niet meer die laatst ziek was en toen ging het een tijdje wat beter met haar want toen was ze nog te lezen op het forum maar nu is mijn vraag hoe gaat het nu met haar want ik heb ze een tijd al niet meer gezien op het forum

Wie kan mij antwoord geven of weet 1 van jullie wie ik bedoel

groetjes

zonnetje

email dientje@deunk.nl 

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 14:12

Ik denk dat je h.bootsman bedoelt,ze heet Henriėtte,bij haar man hadden ze ook een verkeerde diagnose gesteld,daar ging het ook niet zo lekker mee.Bedoel je die? Ze heeft vorig jaar ook een tijd in het ziekenhuis gelegen,moest diverse operaties ondergaan. Ik heb de laatste tijd ook aan haar gedacht maar al lange tijd niet gezien.

Ik heb Tikoes een paar dagen geleden een PM gestuurd maar ze heeft hem nog niet geopend.Weet iemand of haar iets mankeert?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 15:43
Bedoel je soms die vrouw die kanker heeft
Back to Top
Zonnetje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zonnetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 16:00
Nee die bedoel ik niet ze had volgens mij ook nog jonge
kinderen en rond de dertig en ze was heel actief op het
forum met het handwerken
Volgens mij is het jantina van veelen heb even gezocht
in de ledenlijst


dientje
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 18:57
Jantina heb ik op een ander fora of site gezien. Ze reageerde daar op een bericht. Geen idee hoe het met haar persoonlijk is.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns