Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zieke zoon

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2013 om 15:14
Beterschap allemaal!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2013 om 22:52
Wat vervelend, mijn man was vanmorgen ook misselijk met overgeven erbij. Ik hoop niet dat de rest van het gezin het ook krijgt, want inderdaad die was met een kind dat overgeeft is niet bij te houden.
Groet,

Yobsje
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 13:55
Ik durf het bijna niet te schrijven maar..
Oudste is ook ziek thuis middelste is naar school
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 20:48
ja vervelend virus is dit. Wij hebben het binnen 1 dag met zijn viertjes gehad met twee kids van 6 en 8 eentje lag op de bank ander bleef gewoon doorgaan, en papa en mama (wij) gingen om en om een paar uurtjes in bed liggen.
Slokjes cola laten drinken geeft de maag rust en zoute stengels eten voor de zouten helpt ook een beetje.
Hoop dat jezelf nog op de been blijft met de zieke boeg.
Heel veel sterkte en snel weer allemaal opknappen.
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 07:24
Ik merk zelf dat snel weer helemaal opknappen heel moeilijk is! Ik ben wel aan het werk, maar ben heel erg blij dat ik morgen vrij hen. Mijn buik is nog heel erg overhoop en doet veel zeer!
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 08:24
Aquarius drinken helpt ook heel goed. Zit alles in wat je lichaam op zo'n dagen nodig heeft qua mineralen, vitaminen en suikers. Het blijft goed binnen en de kids vinden het lekker.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 08:25
Veel beterschap aan allen!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 09:02
He bah beterschap!!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 09:24
Vervelend die griep, ik kreeg vorig jaar een tip van een eerstehulp verpleegkundige, cola en naturelchips, cola voor de suikers en chips voor het zout, moet zeggen dat ik er van ben opgeknapt.
Voor allen die nog ziek zijn, beterschap
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 19:57
Ze gaan morgen allemaal naar school
Chris

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 20:18
Gelukkig dat ze weer opgeknapt zijn, kan je zelf ook even bijtanken.Smile
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 21:35
Joehoee
Chris

Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2013 om 12:26
Fijn dat je kinderen weer beter zijn drempt!

Hier is het helaas nog niet helemaal in orde. Mijn buik is nog overhoop.
Mijn eten blijft wel goed binnen (gelukkig), maar ik ben nog erg misselijk en mijn buik rommelt heel erg en doet zeer.
Nog even rustig aan dus....Confused
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns