Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zin in een kleine swap ?

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 09:36
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

Originally posted by Saskia_ Saskia_ wrote:

Boudewina, ben je mij per ongeluk vergeten? Ik zie mijn naam er niet bij staan helaas,
maar wil wel graag meedoen. 

ja ik had je naam niet gezien. maar je staat erbij de volgende keer doe ik het anders. je kan maar 10 berichtjes sturen en ik had veel meer kandidaten. was heel erg mooielijk om alles uit tezoeken met zoveel mensen .ik hoop dat nu alles goed is

Dank je wel Boudewina! Ik ga voor je aan de slag! Star
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 14:53
heb hem gister op de post gedaan ben benieuwd wat ze ervan vind
LOL
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 16:18
Ik heb de mijne net op de post gedaan, had me iets te enthausiast op het werkje gestort en paste niet in een gewone envelope, nou ja, eigen schuld dikke bult, volgende keer iets beter opletten dat het niet te groot wordt, hoop dat de ontvangster er blij mee is, ben benieuwd
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 18:43
Ik ben bijna klaar, maar die van mij past ook niet in een gewone envelop en denk ik ook niet door de brievenbus.Confused

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 19:05
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

Ik ben bijna klaar, maar die van mij past ook niet in een gewone envelop en denk ik ook niet door de brievenbus.Confused

De mijne gaat ook niet door de brievenbus, moest dus als pakketje, nou ja, heb het met veel plezier gemaakt en daar gaat het tenslotte toch ook om
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 19:10
ik wacht nog steeds op een bericht van mijn maatje ... mail of pb geen reactie ...
Back to Top
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 19:35
Ik begin er dit weekend aan en dan maandag op de post!Bij zijn het een paar kleine spulletjes dus zal wel in omslag passen
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 17:48
Mijn maatje heeft ergens mijn adres gescoord dus lag er ineens een verrassing op de mat!! Super leuk en erg creatief! Ik ga hem zeker in gebruik nemen, leuk!! *foto volgt!*
Mag ik het adres van mijn buddy? *degene weet vast wie ik bedoel*
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 18:22
Pm is naar je verstuurd met mijn adres,ik ben blij dat je hem leuk vindt, ik vond het ook heel leuk om te doen en ik wordt nu wel heel nieuwsgierig wat er bij mij op de mat gaat vallen
Met een volgende swap ga ik zeker weer meedoen, vind het wel leuk om eens iets te maken voor iemand die ik helemaal niet ken
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 19:22
Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:

LOL

Heb de envelop zojuist uit de brievenbus gevist. Heel erg bedankt voor het lieve eekhoorntje! Foto volgt, maar dochterlief is er al mee aan de haal... die vroeg gelijk of ze er even mee mocht knuffelen...

De mijne moet nogal gemaakt worden... Ik kan nog steeds niet beslissen wat ik ga maken...
Dus nog eventjes geduld... Sorry!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 20:26
ohh ben benieuwd naar de foto's. Ik wacht ook nog op wederwoord van mijn swap partner :D
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 08:41
Originally posted by Venaille Venaille wrote:

LOL

Heb de envelop zojuist uit de brievenbus gevist. Heel erg bedankt voor het lieve eekhoorntje! Foto volgt, maar dochterlief is er al mee aan de haal... die vroeg gelijk of ze er even mee mocht knuffelen...

De mijne moet nogal gemaakt worden... Ik kan nog steeds niet beslissen wat ik ga maken...
Dus nog eventjes geduld... Sorry!
ben blij om te lezen dat je het leuk vind,grappig dat je dochter er gelijk mee aan de haal ging
gr hannie
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 08:45

ben blij om te lezen dat je het leuk vind,grappig dat je dochter er gelijk mee aan de haal ging
gr hannie

Tja ze ziet me bijna dagelijks wel een toertje haken en meestal is het niet voor haar, dus alles wat binnenkomt via een swap mag zij ook mee spelen en dat weet ze...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 08:51
ik ben erg benieuwd naar de fotootjes
waarschijnlijk doe ik de volgende keer ook mee!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 13:53
Mijn "herfst swap"creatie gaat vanmiddag op de post. Ben benieuwd wat "Jojo" er van vindt.
Embarrassed

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 19:13
Ik ben druk bezig met mijn swap dus Diny nog even geduld en hij komt jou kant op!!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 22:37
Originally posted by hobby4you hobby4you wrote:

Ik ben druk bezig met mijn swap dus Diny nog even geduld en hij komt jou kant op!!

De mijne is klaar, nu alleen nog even de tijd vinden om een flopje te kopen en op de post te doen.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 13:27
De mijne is ook ingepakt en gaat zodadelijk op de post.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 13:39
De mijne is een heel eind af maar nog niet helemaal. Er kwamen een verjaardagscadeautje tussendoor wat af moest. En ik moet er nog één die ik donderdag nodig heb dus Mayabees ik doe mijn best maar weet nog niet precies wanneer ik het kan gaan versturen. Ik ben zeer benieuwd naar wat ik ga krijgen tot nu toe nog niks ontvangen.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 14:19
Dank je wel Mayabees voor de schattige eekhoorn hij werd net bezorgd. Ik zal hem goed moeten bewaken anders wordt hij door onze jongste zoon ontvoerd vermoed ik. Nou ja hij mag hem wel even hebben maar dan wil ik hem wel graag terug. Als ik wat meer tijd heb zal ik een foto plaatsen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns